رونمایی از مستند “زندگی میان پرچم های جنگی”

مستند “زندگی میان پرچم های جنگی” یکشنبه شب در پردیس سینمایی هویزه مشهد با حضور کارگردان اثر و منتقدین مشهدی رونمایی شد.سرپرست امور سینمایی حوزه هنری خراسان رضوی روز دوشنبه در این باره به خبرنگار سینما خراسان گفت: رونمایی از این مستند از سری برنامه های حوزه هنری است که طی آیینی با حضور مجازی […]

مستند “زندگی میان پرچم های جنگی” یکشنبه شب در پردیس سینمایی هویزه مشهد با حضور کارگردان اثر و منتقدین مشهدی رونمایی شد.
سرپرست امور سینمایی حوزه هنری خراسان رضوی روز دوشنبه در این باره به خبرنگار سینما خراسان گفت: رونمایی از این مستند از سری برنامه های حوزه هنری است که طی آیینی با حضور مجازی کارگردان در پردیس سینمایی هویزه مشهد انجام گرفت.
حسن پهلوانی افزود: کارگردان این مستند “محسن اسلام زاده” و تهیه کننده آن شبکه presstv است که با حضور جمعی از هنرمندان و فعالان فرهنگی ایرانی و افغانستانی با رعایت فاصله اجتماعی و پروتکلهای بهداشتی رونمایی شد و مورد تحلیل و بررسی قرار گرفت.
وی بیان کرد: در این آیین تماشاگران ایرانی و افغانستانی و کارشناسان سینمایی از جمله “محمد کاظم کاظمی” و “سید ابوطالب مظفری” حضور داشتند و با کارگردان این اثر که از طریق نرم افزار “اسکایپ” حضور یافته بود، به تبادل نظرات و دیدگاه های خود پرداختند.
وی اظهار داشت: مستند “زندگی میان پرچم های جنگی” که به موضوع درگیریهای اخیر افغانستان و نقش طالبان و گروه های مسلح درگیر در این کشور می پردازد، تلاش کرده است روایت متفاوتی از نقش حکومت افغانستان را در این درگیری ها بیان کند.
سرپرست امور سینمایی حوزه هنری خراسان رضوی گفت: “محسن اسلام زاده” مستندساز ایرانی است که بیش از یک دهه مشغول فعالیتهای پژوهشی روی مساله افغانستان بویژه طالبان است.
در پایان این آیین فیلم مستند “زندگی میان پرچم های جنگی” برای تماشاگران به نمایش درآمد.

روشنا