سایت مووی‌لند؛ دانلود فیلم جدید، سریال‌های خارجی و انیمیشن دوبله

اگر شما هم به تماشای فیلم و سریال های جدید و انیمیشن های جذاب علاقه دارید، با ادامه این مطلب همراه شوید. به گزارش بازرگانی سینما خراسان، انسان امروز به تولیدات سینمایی از جمله انیمیشن، فیلم، سریال و … وابسته است و همین مسئله سبب شده تا همواره در پی آن باشد و از این […]

اگر شما هم به تماشای فیلم و سریال های جدید و انیمیشن های جذاب علاقه دارید، با ادامه این مطلب همراه شوید.

به گزارش بازرگانی سینما خراسان، انسان امروز به تولیدات سینمایی از جمله انیمیشن، فیلم، سریال و … وابسته است و همین مسئله سبب شده تا همواره در پی آن باشد و از این طریق بتواند اوقات فراغت خود را پر کند. ظهور اینترنت انقلابی در این زمینه بود که موجب شد تا افراد بتوانند به شیوه‌ای ساده‌تر و البته اصولی‌تر به این آثار دست یابند. البته این شیوه هم خالی از اشکال نبود و مشکلات مختلفی برای کاربران وجود دارد. تبلیغات زیاد و اسپم، نبود کیفیت مناسب، نبود آرشیو مناسب، نبود صوت‌های دوبله و یا زیر نویس، سرورهای کند جهت دانلود و… از جمله این مشکلات است که مسیر دسترسی کاربران به اثر دلخواهشان را دشوارتر کرده است. اگر شما هم تا به حال درگیر این مشکلات بوده‌اید، بهتر است ما را تا انتهای این مطلب همراهی کنید، چرا که قصد داریم این مشکلات را بررسی و راهکاری مناسب برای آن ارائه دهیم.

دانلود انیمیشن سینمایی و سریالی با تماشای آنلاین نیم بهاء

انیمیشن‌ها را می‌توان از جدیدترین و البته جذاب ترین تولیدات سینمایی دانست که عموماً توسط کشورهای خارجی تولید می‌شود. از آنجایی که بیشتر نسل امروزی، در کودکی مخاطب این دسته از تولیدات بوده‌اند، اکنون به آن توجه ویژه ای دارند. همین موضوع سبب شده تا هر روز میزان محبوبیت آنها بیشتر شود. اما دانلود انیمیشن در ایران مشکلات مختلفی دارد. از جمله‌ی آنها می‌توان به نبود کیفیت‌های مناسب اشاره کرد. عموم انیمیشن‌ها حجم بالایی دارند و سایت‌ها برای بهره وری سرور خود، اقدام به کاهش حجم می‌کنند اما این موضوع باعث می‌شود تا کیفیت نهایی افت کند. از طرفی دیگر تعداد این آثار بسیار زیاد بوده و کمتر رسانه‌ای وجود دارد که بتواند این گستردگی را پوشش دهد. البته وبسایت مووی لند در این زمینه استثنا است. این رسانه سعی کرده تا کیفیت‌های مختلفی را از انیمیشن‌ها در سایت قرار داده و بیشتر توجه خود را بر روی خروجی کار قرار دهد. از طرفی دیگر تعداد بسیاری زیادی از انیمیشن‌های محبوب دنیا در این رسانه بارگذاری و برای هر کدام هم توضیحات مناسب ارائه شده است این گستردگی سبب می‌شود تا همه ی افراد بتوانند متناسب با نیاز و سلیقه‌ی خود اقدام به دانلود انیمیشن نمایند.

دانلود سریال خارجی + زیرنویس چسبیده و پخش آنلاین

سریال‌های خارجی در یک دهه‌ی اخیر در بین ایرانیان محبوبیت خاصی پیدا کرده‌اند. این موضوع به حدی است که اغلب ایرانیان، سریال‌های ترند جهانی را چند بار دیده‌اند. البته در کنار این محبوبیت بالا همواره مشکلات مختلفی هم وجود دارد که در زمینه‌ی سریال‌های خارجی بیش از پیش خودنمایی می‌کند. این سریال‌ها به صورت فصل به فصل منتشر می‌شوند و عموم وبسایت های ایرانی در زمینه‌ی انتشار فصل‌های تازه، تاخیر دارند. این موضوع اجازه نمی‌دهد تا مخاطب ایرانی هماهنگ با سایر مردم جهان بتواند این آثار را مشاهده نماید. از طرفی دیگر باید برای این سریال‌ها صوت دوبله و یا زیرنویس فارسی فراهم شود تا مخاطب ایرانی بتواند محتوای آن را درک نماید. اما بسیاری از سایت‌ها اهتمام چندانی نسبت به آن ندارند و همین تجربه‌ای تلخ را برای مخاطبان رقم می‌زند.

رسانه‌ی مووی لند سعی کرده تا از بروز چنین تجربه‌ای جلوگیری نماید و به همین جهت کلیه‌ی آثار خارجی را رصد کرده و به محض انتشار فصل جدید، آن را با فاصله‌ی اندکی بر روی وبسایت خود قرار می‌دهد. از طرفی دیگر این رسانه برای تمامی آثار صوت‌های دوبله و یا فایل زیر نویس هماهنگ قرار می‌دهد و قبل از انتشار هم آنها را بررسی می‌کند. همین موضوع سبب شده تا مووی لند مرجع مناسبی برای دانلود سریال خارجی باشد.

دانلود فیلم های جدید با کیفیت ۴K از راهی ساده‌تر

بدیهی است که شما هم تاکنون برای دانلود فیلم وارد سایت‌هایی شده‌اید که تنها وقت شما را گرفته‌اند. نبود کیفیت مناسب از یک اثر، تبلیغات آزاردهنده، آرشیو محدود، ناکافی بودن توضیحات فیلم و … از جمله مشکلاتی است که باعث بروز چنین تجربه‌ای می‌شود. در واقع بسیاری از این وبسایت ها تنها هدفشان جلب کاربر و نمایش تبلیغات است. در حالی که مووی لند مسیری کاملاً برعکس را طی کرده است. در این رسانه هیچ گونه تبلیغات آزار دهنده‌ای دیده نمی‌شود و از طرفی دیگر چند هزار اثر مختلف در دسته‌های منظم قرار گرفته‌اند که باعث می‌شود تا کاربران بتوانند به ساده‌ترین وجه ممکن اثر دلخواه خود را بیابند. افزون بر این، برای هر فیلم اطلاعات و توضیحات کاملی به همراه تیزر درج شده است که باعث می‌شود تا افراد انتخابی دقیق‌تر داشته باشند. مجموع این موارد سبب شده تا دانلود فیلم از رسانه‌ی مووی لند بسیار ساده‌تر باشد.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و سینما خراسان در محتوای آن هیچ نظری ندارد.