آغاز فعالیت سینما برفی در مشهد با جشنواره فیلم فجر

پردیس سینمایی برفی به عنوان یکی از سالنهای جدید و مجهز سینمایی خراسان رضوی فعالیت خود را با نوزدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد آغاز می کند.

مدیر بهره برداری پردیس سینمایی برفی روز پنجشنبه در این باره به خبرنگار سینما خراسان گفت: این پردیس ۶ سالن سینما دارد که به صورت “وی آی پی” ساخته شده است، سالن اصلی ۲۰۰ نفر گنجایش و سالنهای “وی آی پی” کوچک آن هر کدام ۵۰ نفر گنجایش دارند.

ناصر رویین تن افزود: چهار سال قبل که ساخت پردیس سینمایی برفی آغاز شد، امیدوار بودیم دو ساله این پردیس راه اندازی شود اما کرونا این موضوع را به تعویق انداخت اما همزمان با نوزدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد، این سینما فعالیت خود را با نمایش فیلمهای این جشنواره آغاز می کند.

وی با تاکید بر رعایت پروتکلهای بهداشتی در سینما برفی گفت: چیدمان صندلی ها در این سینما به نحوی است که با توجه به فاصله دو متری بین صندلیها و بزرگتر بودنشان نسبت به صندلی های معمولی سینماهای دیگر، شرایط مناسبی هم به لحاظ رعایت فاصله اجتماعی و هم تماشای فیلم برای تماشاگر ایجاد کرده است.

مدیر بهره برداری پردیس سینمایی برفی اظهار داشت: قرار است از فردا (جمعه) ۱۵ بهمن و همزمان با آغاز نوزدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد، ۶ فیلم از فیلمهای جشنواره فجر مشهد در این سینما در یک یا دو سانس ۱۷ و ۲۰:۳۰ طی ۶ روز به نمایش درآید، در هر سانس ضمن رعایت کامل پروتکلهای بهداشتی به دلیل شرایط کرونا فقط ۳۰ درصد از ظرفیت سالن سینما تکمیل خواهد شد.

به گزارش سینما خراسان، پردیس سینمایی “برفی” واقع در ساختمان برج مانندی با همین نام در خیابان جانباز مشهد قرار دارد.

محمد حسین زاده، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی روز گذشته در نشست خبری با خبرنگاران پیرامون نوزدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد از صدور مجوز فعالیت برای سینما برفی و قرار داشتن آن در بین یکی از هشت سینمای محل نمایش فیلمهای این جشنواره خبر داد.