بیوگرافی و حواشی مهرداد جوانمردی بازیگر چهار شگفت‌انگیز ایرانی در شبکه نسیم

محتوای برنامه‌ی چهارشگفت‌انگیز توسط نیلوفر ناظری، سرپرست نویسندگان توانمند این برنامه به همراه تیم نویسندگان خود طراحی شده است. آیتم‌هایی متنوع و باب میل مخاطب امروز.

سینما خراسان: این روزها برنامه‌ی رئالیتی‎شوی ایرانی، با نام “چهارشگفت‎انگیز” روی آنتن است. برنامه‌ای که هنوز شروع نشده، سر و صداهای زیادی را به راه انداخته است. این برنامه در قالب دوربین مخفی با شکلی متفاوت، این روزها از شبکه نسیم روی آنتن رفته است.

برنامه‌ای که حقیقتا جایش در کنداکتور شبکه‌ها خالی بود. برنامه‌ای که با توجه به تبلیغات کم توانسته در مدت زمان کوتاهی مخاطبان زیادی، مخصوصا قشر نوجوان و جوان جامعه را به سمت خود بکشاند. یکی از نکات مثبت این برنامه مناسب بودن‌اش برای هر رنج سنی از افراد جامعه است.

این برنامه‌ی طنز علاوه بر خنداندن و سرگرم کردن مردم، به معضلات اجتماعی، هنری و فرهنگی جامعه اشاره دارد. و هدف از تولید این برنامه علاوه بر خنداندن و تفریح کردن، به فکر واداشتن مخاطب است.

این روزها کمتر برنامه‌ایست که در حین جذاب بودن حرف‌هایی برای گفتن داشته باشد. چهارشگفت‌انگیز توانسته این کار را به درستی انجام دهد.

یکی از دلایل محبوبیت این برنامه جذب گسترده از اقشار مختلف مردم با سلایق متفاوت بوده، برنامه‎ای که پس از مدت ها توانسته شبکه را از یکنواخت شدن درآورده و لبخند را به روی لبان مخاطب بیاورد.

ویژگی‌های برنامه‌ی چهارشگفت‌انگیز
مهم‌ترین ویژگی این برنامه، ایده نو و جالب آن است که بازیگرها و مخاطب را در موقعیت های مختلف کمدی قرار داده و همین امر موجب بوجود آمدن لحظات جذاب و کمیک می‎شود.

همین بکر و توانمند بودن چهارشگت‌انگیز با توجه به تیم خلاقی که پشت برنامه ایستاده‌اند، موجب محکم‌تر قدم برداشتن تیم برنامه‌سازی چهارشگفت‌انگیز بوده و باعث استقبال بی‌نظیر مردم شده‌اند.

لازم به ذکر است در هر اثر هنری موفقی همزادپنداری بالای مردم با آن اثر است که حق مطلب را ادا می‌کند. در این برنامه ارتباطی بین مردم و آیتم‌ها شکل گرفته که مشهود است‌. صدالبته که این برنامه باگ‌ها و ایراداتی نیز دارد که می‌توان به طراحی برخی آیتم‌های آن و قاب‌بندی‌های نامناسب و ایرادات فنی صدا اشاره کرد.

فعالیت مهرداد جوانمردی
جوانمردی بازیگری را از تئاتر آغاز کرده و با اجراهای استنداپ کمدی و نویسندگی در زمینه کمدی به هنر معرفی گردید و سپس با برنامه‌هایی همچون فرمول یک (فرمول کمدی) و خندوانه و… به تلویزیون معرفی گردید.

اوج فعالیت وی حضور در رئالیتی‌شو چهار شگفت انگیز بود که او را به شهرت رساند.

حواشی، سن و ازدواج مهرداد جوانمردی
مهرداد جوانمردی، در یک مصاحبه‌ای اعلام کرده که متولد تهران بوده و از طرف پدری اصالتا شیرازی و از طرف مادری تبریزی می‌باشد.

در حال حاضر ساکن تهران بوده و مجرد می‌باشد‌.

سن وی در سایت ها مختلف متفاوت درج شده و به گفته یکی از نزدیکانش متولد دهه ۷۰ می‌باشد.

لازم به ذکر است، فصل دو چهارشگفت‌انگیز به تهیه کنندگی مسعود شریعت نیا و کارگردانی آقایان احسان محبوبی و ابوالفضل باقری، با ذوق و سلیقه‌ای متفاوت به روی آنتن شبکه‌ی نسیم رفته است.

محتوای برنامه‌ی چهارشگفت‌انگیز توسط نیلوفر ناظری، سرپرست نویسندگان توانمند این برنامه به همراه تیم نویسندگان خود طراحی شده است. آیتم‌هایی متنوع و باب میل مخاطب امروز.