چهار صندوق شادی روی صحنه نیشابور

نمایش شاد کودکانه "چهار صندوق شادی"به نویسندگی گیتا داودی وکارگردانی هنرمند نیشابوری محمد رضایی درتالار ادیب اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور به روی صحنه رفت.

به گزارش سینما خراسان به نقل از  روابط عمومی اداره  فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور، مسئول دبیر خانه شورای نظارت بر نمایش این اداره اظهارکرد: در راستای اجرای تئاتر در طول سال هنرمندان خوش ذوق و با قریحه تئاتر نیشابور با اجرای نمایش‌های مختلف با موضوعات متنوع باعث آشتی مردم با تئاتر شده‌اند و نمایش شاد کودکانه “چهار صندوق شادی” از این جمله این نمایش‌هاست که همزمان با اعیادشعبانیه به روی صحنه رفته است.

حمید رضا آتشی گفت:نمایش “چهار صندوق شادی” را نویسنده معروف تئاتر “گیتا داودی” به رشته تحریر درآورده و محمد رضایی هنرمند نیشابوری آن را کارگردانی کرده‌است و در آن هنرمندان نام آشنای تتاتر نیشابور محمد رنگانی،صالح اشتری،ناهید محیطی،پرستو شوری،جلال گداخته،نفیسه لطفی،معصومه صالحان،شاهرخ دهنوی به ایفای نقش پرداخته ودستیار کارگردان مجتبی حسینی ومنشی صحنه ترنم رضایی به‌عنوان عوامل با این نمایش همکاری دارند.

وی به داستان این نمایش اشاره کرد و گفت: به شکل گیری شخصیت مبارک سیاه تئاتر ایران با نگاه طنز وکودکانه می‌پردازد وشیوه‌های مختلف نمایش ایرانی(صندوق بازی، نقالی و عروسکی)در این نمایش به‌ کار گرفته شده است.

مسئول دبیرخانه شورای نظارت برنمایش اداره فرهنگ و ارشاداسلامی نیشابور تصریح کرد: نمایش شاد کودکانه چهار صندوق شادی هر روز درتالار ادیب اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور ویژه عموم علاقه‌مندان به روی صحنه می رود.