در نشست استاندار خراسان رضوی با اهالی سینما مطرح شد:

مشهد نیازمند شهرک سینمایی است

استاندار خراسان رضوی گفت: ساخت شهرک سینمایی مشهد با توجه به نیاز هنرمندان و سینماگران را می توان در دستور کار قرار داد، البته این موضوع نیازمند جانمایی است.

به گزارش سینما خراسان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری سه‌شنبه شب در دیدار با اهالی سینما در این استان افزود: این آمادگی وجود دارد تا در صورت نیاز هنرمندان «مجتمع‌های صنفی» راه‌اندازی شود.

وی اظهار کرد: قاب هنر و هنرمندی استان خراسان رضوی، خوشبختانه در حوزه سینما، تئاتر و ادبیات کشور ما، برجسته است.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به راهبردهای مدیریتی نهاد عالی دولت در استان خاطر نشان کرد: پیشگیری از التهاب در موضوعات گوناگون، حل موضوعات و جبران عقب ماندگی‌ها در استان و فراهم کردن زمینه‌های جهش و پیشرفت سه راهبرد مهم در خراسان رضوی است که بدین طریق می توان مسائل استان را مبتنی بر مزیت‌ها حل کرد.

وی با بیان اینکه احداث قطار سریع السیر، آزادراه حرم تا حرم و شهر فرودگاهی در راهبردهای ما قرار دارد، تصریح کرد: استان خراسان رضوی و مشهد مقدس به برکت وجود بارگاه منور رضوی یک مزیت ویژه دارد و این مهم در تمامی حوزه‌ها اثرگذاری دارد.

نظری ادامه داد: ظرفیت‌های طبیعی، زبان فارسی، وجود شخصیت‌های گوناگون، ظرفیت‌های معنوی، تاریخی، هنر و ادبیات از داشته های این استان است. بر این اساس؛ اگر مشکلاتی در عرصه هنر وجود دارد باید مبتنی بر این ظرفیت‌ها مرتفع و حل شوند.