پردیس تئاتر شهرزاد از دانشجویان تئاتر حمایت می‌کند

پردیس تئاتر شهرزاد در فصل پاییز باکس‌های حمایتی برای دانشجویانی که دانش آموخته تئاتر هستند و تاکنون موفق نشدند اجرای عمومی برای آثار خود داشته باشند، در نظر می‌گیرد. به گزارش پایگاه خبری سینما خراسان، مدیریت پردیس تئاتر شهرزاد تصمیم دارد در فصل پاییز با توجه به بازگشایی دانشگاه ها، باکس‌های حمایتی را برای دانشجویان […]


پردیس تئاتر شهرزاد در فصل پاییز باکس‌های حمایتی برای دانشجویانی که دانش آموخته تئاتر هستند و تاکنون موفق نشدند اجرای عمومی برای آثار خود داشته باشند، در نظر می‌گیرد.

به گزارش پایگاه خبری سینما خراسان، مدیریت پردیس تئاتر شهرزاد تصمیم دارد در فصل پاییز با توجه به بازگشایی دانشگاه ها، باکس‌های حمایتی را برای دانشجویان که دانش آموخته حوزه تئاتر هستند و تاکنون موفق نشدند اجرای عمومی برای آثار خود داشته باشند، در نظر بگیرد.

چگونگی و جزئیات این اتفاق طی فراخوانی تا پایان شهریورماه از طریق روابط عمومی پردیس تئاتر شهرزاد به مخاطبان اطلاع رسانی خواهد شد.

علاقه مندان می‌توانند با مراجعه حضوری به پردیس تئاتر شهرزاد به آدرس خیابان حافظ، خیابان نوفل لو شاتو، قبل از خیابان رازی پلاک ۷۴ اطلاعات بیشتری در این باره کسب کنند.

در حال حاضر محمدصادق رنجکشان مدیر ارشد و رییس کل و محمد دشتگلی مدیریت پردیس تئاتر شهرزاد را بر عهده دارند.

پیش از این و در سال گذشته نخستین جشنواره تئاتر شهرزاد با هدف «کشف استعدادهای تازه» برگزار شد و این تازه ترین اقدام مدیریت این مجموعه در راستای حمایت از نسل جوان تئاتر است.

منبع مهر