دعای تحویل سال نو با صدای خواننده پاپ

میلاد هارونی خواننده جوان موسیقی پاپ، در آستانه نوروز ۱۴۰۰ دعای تحویل سال نو را در قالب قطعه‌ای کوتاه منتشر کرد. دریافت ۴۰ MB به گزارش سینما خراسان، میلاد هارونی خواننده موسیقی پاپ کشورمان در آستانه سال ۱۴۰۰، قطعه موسیقایی را با مضمون دعای مبارک تحویل سال نو منتشر کرد. در این اثر گروه اجرایی […]

میلاد هارونی خواننده جوان موسیقی پاپ، در آستانه نوروز ۱۴۰۰ دعای تحویل سال نو را در قالب قطعه‌ای کوتاه منتشر کرد.

دریافت ۴۰ MB

به گزارش سینما خراسان، میلاد هارونی خواننده موسیقی پاپ کشورمان در آستانه سال ۱۴۰۰، قطعه موسیقایی را با مضمون دعای مبارک تحویل سال نو منتشر کرد.

در این اثر گروه اجرایی ضمن تبریک فرارسیدن سال نو و آرزوی سلامتی برای مردم عزیز کشورمان، تلاش خود را انجام داده، تا با ایجاد یک فضای متفاوت موسیقایی متناسب با مضمون دعای سال تحویل با بینندگان و شنوندگان همراه شود.

میلاد هارونی خواننده و پویان اعتصامی تنظیم کننده، گروه اجرایی این تک آهنگ را که برای انتشار در اختیار سینما خراسان قرار گرفته، تشکیل می‌دهند.

میلاد هارونی از جمله خوانندگان جوان و خوش صدای موسیقی پاپ کشورمان است که طی سال‌های اخیر آثار متعددی را با مضامین ارزشی، انقلابی، سیاسی و اجتماعی تولید کرده است. این خواننده در بهمن ماه ۹۱ به صورت حرفه‌ای قطعه‌ای به نام «اشک غریب» برای امام زمان (عج) منتشر کرد و اولین اجرای زنده خود را در نیمه شعبان ۹۲ در اصفهان انجام داد. او در تابستان سال ۹۳ موسسه‌ای به‌نام «سربازان جنگ نرم» را راه انداخت که در آن آثار موسیقایی با مضامین انقلابی تولید شد.

«أین عمار»، «خط سرخ»، «حسرت زیارت»، «بابا رجب»، «کاخ سیاه»، «برادرانه»، «انقلاب بی مرز»، «صبح پیروزی»، «مادر آیینه‌ها»، «عصر انتظار»، «حرف دل یک ملت»، «بی‌نشون‌ها»، «عشق بی مرز» از جمله آثاری است که این خواننده تاکنون منتشر کرده است.