«حالا که می‌روی» را متفاوت ببینید/ پیشکشی ناچیز به سردار دل‌ها

مرکز موسیقی انقلاب اسلامی(مأوا) همزمان با مراسم باشکوه تشییع و خاکسپاری سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی نماهنگ متفاوتی از قطعه «حالا که می‌روی» با صدای محمد معتمدی را منتشر کرد. دریافت ۲۱ MB به گزارش سینما خراسان، مرکز آفرینش‌های هنری رسانه‌ای «ماهور»همزمان با مراسم باشکوه تشییع و خاکسپاری سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی نماهنگ متفاوتی […]


مرکز موسیقی انقلاب اسلامی(مأوا) همزمان با مراسم باشکوه تشییع و خاکسپاری سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی نماهنگ متفاوتی از قطعه «حالا که می‌روی» با صدای محمد معتمدی را منتشر کرد.

دریافت ۲۱ MB

به گزارش سینما خراسان، مرکز آفرینش‌های هنری رسانه‌ای «ماهور»همزمان با مراسم باشکوه تشییع و خاکسپاری سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی نماهنگ متفاوتی از قطعه «حالا که می‌روی» با صدای محمد معتمدی را منتشر کرد.

در این نماهنگ که به صورت ویژه با عبارت «پیشکش ناچیز به سردار دله‌ا» از روی قطعه پرطرفدار«حالا که می‌روی» با شعر محمدمهدی سیار، ملودی فرید سعادتمند و تنظیم هومن نامداری از آلبوم «حالا که می روی» تهیه و تولید شده، تصاویری منتخب از مراسم تشییع پیکر شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی به همراه طرح معروف این روزهای محسن روح‌الامین طراح و نقاش صاحب نام کشورمان با موضوع سردار سلیمانی پیش روی مخاطبان قرار گرفته است.

مرتضی فیض، امیرحسین دیابی، محمد نجم و مهدی نجفی تولید کنندگان این نماهنگ تصویری در بخش هایی از اثر هم با شکل و شمایلی متفاوت به سراغ تعدادی از افرادی که در مراسم باشکوه تشییع پیکر حاج قاسم سلیمانی شرکت کرده بودند، رفته و از آنها تصاویری گرفته که قالب نماهنگ منتشر شده را در ساختاری متفاوت به مخاطب نشان می دهد.