“آرسینه” در یک قدمی اکران

نویسنده و کارگردان فیلم کوتاه “آرسینه” از مراحل پایانی تدوین و صداگذاری این فیلم خبر داد و گفت: مدت این فیلم کوتاه ۲۷ دقیقه است که اکنون در مراحل پایانی تدوین و صداگذاری قرار دارد. الهام رحیم زاده روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگار سینما خراسان افزود: تدوین این فیلم کوتاه بر عهده حمید فکری […]

نویسنده و کارگردان فیلم کوتاه “آرسینه” از مراحل پایانی تدوین و صداگذاری این فیلم خبر داد و گفت: مدت این فیلم کوتاه ۲۷ دقیقه است که اکنون در مراحل پایانی تدوین و صداگذاری قرار دارد.

الهام رحیم زاده روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگار سینما خراسان افزود: تدوین این فیلم کوتاه بر عهده حمید فکری و تهیه کننده و مجری آن دفتر مشهد انجمن سینمای جوانان ایران است.

وی در خصوص موضوع فیلم گفت: آرسینه در حقیقت داستان پزشک زن ۳۸ ساله‌ای است که به دلایل مشکلات خود با همسرش و عدم موافقت وی با جدایی اش و نیز اختلافات شدید با خانواده همسرش، بعد از ۱۵ سال زندگی اجباری، تصمیم به خروج غیر قانونی از کشور می‌گیرد.

رحیم‌ زاده ادامه داد: در طی این مسیر آرسینه توسط یکی از فامیلهای قدیمی پدری همراهی می‌شود و در طول راه داستانها و مواجهه با افراد مختلف و دارای موقعیتهای اجتماعی و فرهنگی خاصی را تجربه می‌کند و در نهایت، لب مرز همسرش با حضور خود مانع خروجش از کشور شده و با دادن حق طلاق به وی تلاش می کند تا آرسینه را به تن دادن به زندگی مشترک یا خروج قانونی از کشور هدایت کند.

وی گفت: این فیلم کوتاه دارای پایانی باز است و در قالب آن تلاش شده است تا انتخاب نحوه پایان داستان بر عهده مخاطب گذاشته شود.

رحیم زاده بازیگران این فیلم را سمانه پرتویی، مصطفی حسن‌زاده، محمدرضا خشنود، حمید امیری، فرهاد مهدوی برشمرد و گفت: پیش بینی می شود که نیمه مرداد ماه جاری کار تدوین این فیلم پایان یابد و مجوز اکران هم برای این اثر صادر شود.

عرفانی