اجرای تئاتر در مشهد تعطیل است

سرپرست هیات مدیره انجمن هنرهای نمایشی خراسان رضوی گفت: به دلیل شرایط قرمز کرونایی و وضعیت نامساعد شیوع این ویروس، از امروز دیگر هیچ تئاتری در مشهد اجرا نمی شود. به گزارش روز شنبه سینما خراسان، کریم جشنی افزود: هفته گذشته یکی دو مورد تئاتر با رعایت کامل پروتکلهای بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در […]

سرپرست هیات مدیره انجمن هنرهای نمایشی خراسان رضوی گفت: به دلیل شرایط قرمز کرونایی و وضعیت نامساعد شیوع این ویروس، از امروز دیگر هیچ تئاتری در مشهد اجرا نمی شود.

به گزارش روز شنبه سینما خراسان، کریم جشنی افزود: هفته گذشته یکی دو مورد تئاتر با رعایت کامل پروتکلهای بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در مشهد اجرا شد اما از هفته جاری به سبب شیوع گسترده ویروس کرونا دیگر هیچ نمایشی تا بهبود وضعیت شهر اجرا نمی شود.

وی اضافه کرد: اجرای نمایش در نیشابور هم متوقف شده است اما نمایش “سایه ها” به کارگردانی وحید بهاری در تربت حیدریه به صورت پذیرش ۳۰ درصد از سالن در دو ساعت ۲۰ و ۲۱ شب در حال اجراست.

سرپرست هیات مدیره انجمن هنرهای نمایشی خراسان رضوی گفت: در شرایطی که گروه های نمایشی استان به دلیل کرونا قادر به اجرا نیستند اما باید خود را برای شرکت در سی و یکمین جشنواره استانی تئاتر خراسان رضوی در پاییز امسال آماده کنند.

جشنی افزود: تاکنون بیش از ۷۰ اثر نمایشی به دبیرخانه جشنواره تئاتر خراسان رضوی ارسال و مهلت ارسال آثار تا ۱۵ مرداد ماه جاری تمدید شده است که با ارزیابی آثار، بهترین آنها در آبان ماه به اختتامیه این جشنواره معرفی می شود.

ایرنا