استقبال بی‌نظیر مردم مشهد«منطقه پرواز ممنوع» یک روز قبل از اکران

مردم مشهد از فیلم «منطقه پرواز ممنوع» یک روز قبل از اکران استقبال بی‌نظیر کردند. به گزارش پایگاه خبری سینما خراسان، فیلم سینمایی «منطقه پرواز ممنوع» ، یک روز قبل از اکران در مشهد مورد استقبال بی نظیر مردم قرار گرفت. این فیلم در سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان، […]

مردم مشهد از فیلم «منطقه پرواز ممنوع» یک روز قبل از اکران استقبال بی‌نظیر کردند.

به گزارش پایگاه خبری سینما خراسان، فیلم سینمایی «منطقه پرواز ممنوع» ، یک روز قبل از اکران در مشهد مورد استقبال بی نظیر مردم قرار گرفت. این فیلم در سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان، در مشهد نیز اکران شود.

فیلم ماجراجویانه “منطقه پرواز ممنوع” روایتگر داستان سه نوجوان است که در حین آماده‌ شدن برای مسابقه ساخت پهپاد، با پیدا شدن یک یوزپلنگ در حوالی محل زندگیشان، وارد مسائل و درگیری‌های مختلف و مهیجی می‌شوند.

این فیلم به نویسندگی و کارگردانی امیر داسارگر و تهیه کنندگی حامد بامروت نژاد است و هادی حجازی فر، محمد فیلی، متین‌پاکزاد، متین کرمانی، علیرضا اکبری، علی ذکریایی، زین العابدین تقی پور و بهار نوحیان از جمله بازیگران هستند.

شایان ذکر است، “منطقه پرواز ممنوع” پیش از این در جشنواره اصفهان نیز با استقبال نوجوانان و خانواده‌ها همراه شده بود و به سه سانس فوق‌العاده رسیده است.

این فیلم روز یک شنبه ساعت ۲۰ و ۲۰:۳۰ در سینما سیمرغ مشهد اکران می‌شود. علاقه‌مندان با رجوع به سایت سینما تیکت می‌توانند بلیط تهیه کنند.