استیج اصلی «محراب» نیاز به تعمیر دارد/تأثیر بر مدارس و خانواده‌ها

مدیر تالار «محراب» با اشاره به نوبت صبح اجراهای کودک و نوجوان در این سالن نمایشی، تأکید کرد که هدف تأثیرگذاری بر مدارس و خانواده‌های منطقه است. ابراهیم گله‌دارزاده مدیر تالار محراب درباره وضعیت تعمیرات و بازسازی سالن‌های اصلی و کوچک این مجموعه تئاتری، به سینما خراسان گفت: قول داده بودیم که سیستم‌های موجود در […]


مدیر تالار «محراب» با اشاره به نوبت صبح اجراهای کودک و نوجوان در این سالن نمایشی، تأکید کرد که هدف تأثیرگذاری بر مدارس و خانواده‌های منطقه است.

ابراهیم گله‌دارزاده مدیر تالار محراب درباره وضعیت تعمیرات و بازسازی سالن‌های اصلی و کوچک این مجموعه تئاتری، به سینما خراسان گفت: قول داده بودیم که سیستم‌های موجود در مجموعه تئاتر محراب را تعمیر و تجهیز کنیم که این روند به دلیل نداشتن بودجه آرام پیش می‌رود ولی ما مدام پیگیری لازم را انجام می‌دهیم. طبق وعده‌ای که داده بودیم در بخش صندلی‌ها و نور سالن اصلی نوسازی و در بخش صدای این سالن، بهسازی را انجام داده‌ایم.

وی ادامه داد: در حال حاضر استیج سالن اصلی و همچنین سالن کوچک محراب باید تعمیر شوند و اگر این اتفاق در سال جاری بیفتد تمام محیط تالار محراب نوسازی و بهسازی شده است.

گله‌دارزاده اظهار کرد: تلاش‌مان این بود که این تغییرات تأثیر خوبی بر میزان حضور و استقبال مخاطبان و همچنین در رضایتمندی هنرمندان داشته باشد.

مدیر تالار محراب درباره برنامه‌های اجرایی این مجموعه تئاتری، بیان کرد: بار فعالیت اداره تئاتر در زمینه تمرین گروه‌های نمایشی برای حضور در جشنواره‌ها و اجراهای عمومی به تالار محراب منتقل شده و متقاضی در این خصوص بسیار زیاد است. ما در سال جاری برنامه مستمر اجراهای خود را همانند سال‌های اخیر داریم و در برنامه جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی هم بخشی از اجراها در تالار محراب متمرکز است.

وی با اشاره به اجرای نوبت صبح تئاتر کودک و نوجوان در تالار محراب، تأکید کرد: استقبال خوبی از این نوبت اجرایی می‌شود و این روند باعث تأثیرگذاری بیشتر مجموعه تئاتر محراب بر مخاطب شده است. هدف ما از این برنامه تأثیرگذاری بیشتری روی مدارس و خانواده‌های منطقه است.