اعتبار دفترچه‌های درمانی سازمان تأمین اجتماعی هنرمندان تمدید شد

صندوق اعتباری هنر با انتشار اطلاعیه‌ای از تمدید دفترچه درمانی بیمه شدگان سازمان تأمین اجتماعی بدون نیاز مراجعه افراد به شعبه‌ها و کارگزاری‌های رسمی این سازمان خبر داد. به گزارش سینما خراسان به نقل از روابط عمومی صندوق اعتباری هنر، صندوق اعتباری هنر روز پنجشنبه بیست و دوم خرداد با انتشار اطلاعیه‌ای از تمدید دفترچه […]


صندوق اعتباری هنر با انتشار اطلاعیه‌ای از تمدید دفترچه درمانی بیمه شدگان سازمان تأمین اجتماعی بدون نیاز مراجعه افراد به شعبه‌ها و کارگزاری‌های رسمی این سازمان خبر داد.

به گزارش سینما خراسان به نقل از روابط عمومی صندوق اعتباری هنر، صندوق اعتباری هنر روز پنجشنبه بیست و دوم خرداد با انتشار اطلاعیه‌ای از تمدید دفترچه درمانی بیمه شدگان سازمان تأمین اجتماعی در صندوق اعتباری هنر بدون نیاز مراجعه افراد به شعبه‌ها و کارگزاری‌های رسمی این سازمان خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است:

«به اطلاع بیمه شدگان محترم صندوق اعتباری هنر رساند؛ دفترچه درمانی بیمه شدگان صندوق تمدید اعتبار شد و نیازی به مراجعه افراد به شعب و کارگزاری‌های رسمی سازمان برای تمدید اعتبار آن نیست.

براین اساس تمامی بیمه شدگان می‌توانند با وارد کردن کد دستوری #۱۴۲۰*۴* از وضعیت اعتبار دفترچه‌های درمانی خود مطلع شوند. ضمن اینکه روند تمدیدها برای ۳۶ هزار نفر از روز گذشته آغاز و تا شنبه به پایان می‌رسد.

با هماهنگی سازمان تأمین اجتماعی، اعتبار دفترچه بیمه درمانی برای همه اعضای صندوق اعتباری هنر تا پایان مرداد سال جاری برقرار است و جای نگرانی در این خصوص نیست.»