“باب اودنکرک” در محل فیلمبرداری دچار حمله قلبی شد

“باب اودنکرک” در محل فیلمبرداری سریال “better call soul” دچار حمله قلبی شد. به گزارش روز جمعه خبرنگار سینما خراسان، ستاره سریال “better call soul” این هفته در محل فیلمبرداری سریال بی هوش و به بیمارستان منتقل شده بود، اکنون در وضعیت پایداری به سر می برد. نمایندگان اودنکرک با انتشار بیانیه ای به واسطه […]

“باب اودنکرک” در محل فیلمبرداری سریال “better call soul” دچار حمله قلبی شد.

به گزارش روز جمعه خبرنگار سینما خراسان، ستاره سریال “better call soul” این هفته در محل فیلمبرداری سریال بی هوش و به بیمارستان منتقل شده بود، اکنون در وضعیت پایداری به سر می برد.

نمایندگان اودنکرک با انتشار بیانیه ای به واسطه “هالیوود ریپورتر” می گویند: تایید می کنیم که باب پس از تجربه یک حادثه مرتبط با قلب در وضعیت پایداری بسر می برد، او و خانواده اش مایل هستند از پزشکان و پرستاران فوق العاده که مراقبش بودند و نیز بازیگران و عوامل و تهیه کنندگانی که در کنارش ماندند، قدردانی کند.

این بیانیه می افزاید: اودنکرکها همچنین مایل هستند از همه کسانی که که برای آنان آرزوی سلامتی می کردند، قدردانی کنند و در این روزها که باب باید بهبودی حاصل کند، درخواست کنند که حریم خصوصی اشان حفظ شود.

“برایان کرانستون” ستاره برکینگ بد در صفحه اینستاگرامش در واکنش به بستری شدن اودنکرک می نویسد: امروز که بیدار شدم خبری شنیدم که تمام صبح مرا مضطرب کرد، دوست من باب اودنکرک دیشب در محل فیلمبرداری سریال بی هوش شده، در بیمارستان آلباکرکی بستری است و تحت مراقبت قرار دارد، اما وضعیت او هنوز به صورت عمومی گزارش نشده است، لطفا امروز لحظه ای به یاد او باشید و برایش دعا کنید و انرژی مثبت بفرستید، سپاسگزارم.

“آرون پل” بازیگر نقش “جسی پینکمن” در برکینگ بد اضافه می کند: عاشقت هستم دوست من.

انتظار می رود که فصل پایانی “بهتر است با سال تماس بگیرید” یا better call soul در قالب ۱۳ قسمت اوایل سال ۲۰۲۲ پخش شود.

روشنا