“بدون قرار قبلی” بهروز شعیبی در مشهد کلیدخورد

بهروز شعیبی کارگردان مشهدی تبار سینما جدیدترین فیلم خود با عنوان”بدون قرار قبلی» را به تازگی در مشهد جلوی دوربین برد. این فیلم با محوریت ارادت به امام رضا (ع) ساخته می‌شود. تهیه کنندگی این فیلم را محمد بابایی بر عهده دارد و تمام صحنه‌های آن در مشهد فیلمبرداری می شود و برای نخستین بار، در […]

بهروز شعیبی کارگردان مشهدی تبار سینما جدیدترین فیلم خود با عنوان”بدون قرار قبلی» را به تازگی در مشهد جلوی دوربین برد. این فیلم با محوریت ارادت به امام رضا (ع) ساخته می‌شود. تهیه کنندگی این فیلم را محمد بابایی بر عهده دارد و تمام صحنه‌های آن در مشهد فیلمبرداری می شود و برای نخستین بار، در جشنواره فیلم فجر سال آینده به نمایش در خواهد آمد.در این فیلم موضوعی اجتماعی، بستر پرداختن به مفاهیم دینی برای بهروز شعیبی شده است . فیلمنامه «بدون قرار قبلی» را فرهادی توحیدی و مهدی تراب بیگی نگاشته‌اند.فیلم جدید بهروز شعیبی با نگاهی به داستانی از مصطفی مستور ساخته می شود که موضوع آن ارادت به امام رضا(ع) است ودر آن داستانی اجتماعی و جدیداز روابط انسانی دست مایه کارگردان قرار گرفته است. بهروز شعیبی پیشتر گفته بود فیلمنامه این‌ کار را ۱۵ سال پیش نوشته است و داستان آن درباره بازگشت‌ یک هنرمند به کشور پس از سال‌ها دوری است تا ادای دینی به غم غربت هنرمندانی باشد که سال ها در غربت زندگی کرده‌اند.

🔻برخی عوامل فیلم “بدون قرار قبلی “عبارتند از:
🔹کارگردان:بهروز شعیبی
🔹نویسندگان فیلمنامه:فرهاد توحیدی،مهدی تراب بیگی
🔹تهیه کننده:محمد بابایی
🔹 مدیر پروژه:علیرضا رضاداد
🔹 مجری طرح: محمد حسین انصاری
🔹مشاورپروژه: بهزاد هاشمی
🔹 مدیر تولید: امیر نشاط
🔹 مدیر فیلمبرداری: محمد حدادی
🔹دستیار اول فیلمبردار: احمدرضا گودرزی
🔹تدوین: عطا مهراد
🔹عکاس: امید صالحی
🔹 مدیر صدابرداری: عباس رستگارپور
🔹طراح صحنه: کیوان مقدم
🔹طراح لباس:هدی میرزایی
🔹طراح چهره پردازی: فاطمه کمالی،زهرا کمالی
🔹مدیر تدارکات: محمود کریمی
🔹جانشین تولید: کاظم نامنی
🔹جلوه‌های ویژه میدانی: آرش آقابیک
🔹جلوه‌های ویژه کامپیوتری: میلاد فرج الهی
🔹سرپرست گروه کارگردانی و دستیار اول کارگردان: صالح غربی جوان
🔹برنامه ریز: اشکان سپهر
🔹 منشی صحنه:غزل رشیدی
🔹 مشاور تهیه‌کننده: ایزدمهرآفرین
🔹 مشاور رسانه‌ای: مهرداد معظمی

بهروز شعیبی پیش از این فیلم های سیانور، دهلیز،دارکوب و روز بلوا را در کارنامه حرفه ای خود به ثبت رسانده است.اسامی بازیگران فیلم “بدون قرار قبلی”پس از قطعی شدن رسانه ای خواهد شد.