«تئاتر فجر ۳۹» به ایستگاه پایانی رسید

مراسم اختتامیه سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر از شامگاه دوشنبه ۲۰ بهمن در تالار وحدت آغاز شد. به گزارش سینما خراسان، سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر به پایان راه خود رسید و مراسم اختتامیه این جشنواره با حضور سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، سید محمدمجتبی حسینی معاون هنری وزیر ارشاد، […]


مراسم اختتامیه سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر از شامگاه دوشنبه ۲۰ بهمن در تالار وحدت آغاز شد.

به گزارش سینما خراسان، سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر به پایان راه خود رسید و مراسم اختتامیه این جشنواره با حضور سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، سید محمدمجتبی حسینی معاون هنری وزیر ارشاد، قادر آشنا مدیرکل هنرهای نمایشی، حسین مسافرآستانه دبیر جشنواره سی و نهم و تعدادی از مدیران تئاتر و با حضور جمعی از هنرمندان شرکت‌کننده در این دوره جشنواره تئاتر فجر در تالار وحدت آغاز شد.

این مراسم که با حفظ پروتکل‌های بهداشتی و با ظرفیتی محدود رأس ساعت ۱۸:۳۰ با تلاوت کلام الله مجید و سرود جمهوری اسلامی ایران آغاز شد.

سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر با دبیری حسین مسافرآستانه در بخش‌های مختلفی همچون بخش صحنه‌ای، تئاتر خیابانی، دیگرگونه‌های اجرایی، رادیو تئاتر، تله تئاتر و گزارش صحنه‌ای، سرباز انقلاب و پوستر و عکس از ۱۱ تا ۲۰ بهمن برگزار شد.

این گزارش تکمیل می‌شود…