«تئاتر فجر ۳۹» فرصتی برای دیده شدن حاصل کار ایثارگران فرهنگی است

نشست رسانه‌ای سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر صبح امروز چهارشنبه ۸ بهمن در تالار رودکی آغاز شد. به گزارش سینما خراسان، نشست رسانه‌ای سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر با حضور حسین مسافرآستانه دبیر و تعدادی از مدیران این دوره از جشنواره، صبح امروز چهارشنبه ۸ بهمن در تالار رودکی آغاز شد. این نشست […]


نشست رسانه‌ای سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر صبح امروز چهارشنبه ۸ بهمن در تالار رودکی آغاز شد.

به گزارش سینما خراسان، نشست رسانه‌ای سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر با حضور حسین مسافرآستانه دبیر و تعدادی از مدیران این دوره از جشنواره، صبح امروز چهارشنبه ۸ بهمن در تالار رودکی آغاز شد.

این نشست رسانه‌ای با قرائت کلام الله مجید و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران و با حضور حسین مسافر آستانه دبیر سی‌ونهمین جشنواره فیلم فجر، سیدوحید فخر موسوی رئیس شورای ارزشیابی و نظارت اداره‌کل هنرهای نمایشی و تعدادی از مدیران ستادی جشنواره شروع شد.

حسین مسافرآستانه در ابتدای سخنان خود گفت: اهمیت و ضرورت و نقش هنر خاصه تئاتر در جریان‌های مختلف بشری چقدر تأثیرگذار بوده و از گذشته‌های دور تاکنون تئاتر و موسیقی برای آرامش بخشیدن به جامعه مؤثر بوده و هستند. امروز با شرایط سخت و طاقت‌فرسایی مواجهیم. در این وضعیت که تئاتر در کشور ما نتوانسته اجرای عمومی نداشته و نتوانسته به التیام روحی و روانی مردم فعالیت کند، دست از کار نکشیده است.

وی افزود: گروه‌های تئاتری به عنوان ایثارگران فرهنگی دست از همراهی و امیدبخشی به مردم دست نکشیدند و در صحنه حضور داشتند.

مسافرآستانه تأکید کرد: جشنواره تئاتر فجر فرصتی است که ایثارگران فرهنگی نتیجه فعالیت و عملکرد خود را روی صحنه ببینند.

در این بخش از نشست به دلیل ارتباط و پخش زنده از طریق شبکه خبر، دبیر جشنواره به ارائه گزارشی آماری درباره روند برگزاری مدنظر و بخش‌های مختلف جشنواره پرداخت.

این گزارش در حال به‌روز رسانی است…