تجلیل از هنر کلاسیک ایران با نمایش آثاری از ۲ هنرمند خوشنویس

نمایشگاه آثار خوشنویسی بهادر پگاه و ابوالفضل خزایی با رویکرد «تجلیل از هنر کلاسیک ایران» در گالری آرتیبشین افتتاح می شود. به گزارش پایگاه خبری سینما خراسان، نمایشگاه آثار خوشنویسی با رویکرد «تجلیل از هنر کلاسیک ایران» ۳۵ اثر کلاسیک خوشنویسی مشتمل بر ۲۱ اثر شکسته نستعلیق به قلم بهادر پگاه قزوینی و ۱۴ اثر […]


نمایشگاه آثار خوشنویسی بهادر پگاه و ابوالفضل خزایی با رویکرد «تجلیل از هنر کلاسیک ایران» در گالری آرتیبشین افتتاح می شود.

به گزارش پایگاه خبری سینما خراسان، نمایشگاه آثار خوشنویسی با رویکرد «تجلیل از هنر کلاسیک ایران» ۳۵ اثر کلاسیک خوشنویسی مشتمل بر ۲۱ اثر شکسته نستعلیق به قلم بهادر پگاه قزوینی و ۱۴ اثر خط محقق به قلم ابوالفضل خزایی را برای نخستین بار در خود جای داده است.

این رویداد روز جمعه هشتم شهریورماه افتتاح می شود و تا تاریخ ۱۷ ادامه خواهد داشت. ضمن اینکه ن هنردوستانی که امکان بازدید حضوری ندارند از صبح روز ۹ شهریور می‌توانند آثار این نمایشگاه را از طریق سامانه گالری مشاهده و نسبت به خرید آثار اقدام کنند.

در روز افتتاحیۀ این نمایشگاه از ساعت ۱۷ تا ۲۱ و در روزهای بعد از ساعت ۱۱ تا ۲۰ برای بازدید عموم گشوده خواهد بود.

علاقمندان برای بازدید از این نمایشگاه به آدرس تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از همت، خیابان گل نبی، میدان کتابی (احمدی روشن)، خیابان ساسانی پور، خیابان دریا (قندی)، پلاک ۶ مراجعه کنند.