«تریاق»؛ لمس سختی‌های بیماران sma به روایت آرش برهانی

تهیه‌کننده و کارگردان مستند «تریاق» تولید این مستند را آشنایی بیشتر مردم با سختی‌های بیماران sma عنوان کرد و گفت: آرش برهانی پیشکسوت باشگاه استقلال در این مستند حضور دارد و به نوعی به معرفی این بیماری پرداخته است.

به گزارش سینما خراسان به نقل از ایرنا ، امیررضا شیراوند تهیه‌کننده و کارگردان «تریاق» گفت: این مستند درباره بیماران sma است، می‌توانم بگویم بیماران اس‌ام‌ای، دردی بزرگ‌تر از بیماری دارند؛ درمانی که هست، اما دستشان به آن نمی‌رسد.

وی افزود: هدف از ساخت این مستند آشنایی مردم با این بیماری و آگاهی رسانی در سطح جامعه و جهان است.

کارگردان این مستند ادامه داد: بخشی از تصویربرداری های این مستند در استان البرز و قزوین فیلمبرداری شده و همچین دو مصاحبه در نیویورک آمریکا نیز صورت گرفته است.

شیراوند خاطرنشان کرد: در بخش هایی از این مستند آرش برهانی پیشکسوت باشگاه استقلال صحبت های جالبی درمورد آشنایی و همکاری با یکی از بیماران sma انجام داده است.

وی اضافه کرد: sma بیماری پیشرونده ایست که در آن بیمار هر روز باید با مشکلات تازه رو به رو شود، تلاش ما در تولید این مستند درک هر چه بیشتر این بیماران و کمک به آنها بوده و هست.

این مستندساز از تولید یک اثر کوتاه سینمایی خبر داد و گفت: در حال حاضر مشغول برنامه ریزی و پیش تولید این فیلم کوتاه هستیم و طبق برنامه ریزی های انجام شده تصویربرداری این فیلم کوتاه در اواسط شهریور انجام می شود.

فیلمبرداری این مستند پس از ۱۷۰ روز به پایان رسید و به زودی از طریق پلتفرم های شبکه خانگی پخش خواهد شد.