تیزر «کاکا» همزمان با آغاز اکران منتشر شد

تیزر فیلم سینمایی «کاکا» به کارگردانی علی سراهنگ و تهیه کنندگی امیر سمواتی که از روز چهارشنبه ۱۹ شهریورماه در سینماها اکران می شود، منتشر شد. در خلاصه داستان این فیلم آمده است: حسام مرد شصت ساله ای است که با زن جوانی به عنوان همسر دومش و بی خبر از خانواده اش ازدواج می […]


تیزر فیلم سینمایی «کاکا» به کارگردانی علی سراهنگ و تهیه کنندگی امیر سمواتی که از روز چهارشنبه ۱۹ شهریورماه در سینماها اکران می شود، منتشر شد.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: حسام مرد شصت ساله ای است که با زن جوانی به عنوان همسر دومش و بی خبر از خانواده اش ازدواج می کند. این مساله باعث درگیری حسام با پسرش و خانواده اش می شود. فیلم درباره یک عشق ممنوعه است.

حسین محجوب، مهران احمدی، فرید سمواتی، رویا افشار، رضا اکبر پور، شیفته خرم دل، فرانک کلانتر و رها خدایاری بازیگران فیلم «کاکا» هستند.

عوامل این فیلم عبارتند از کارگردان: علی سرآهنگ، تهیه کننده: امیر سمواتی با مشارکت مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، نویسنده فیلمنامه: علی سرآهنگ، رضا اکبرپور، مدیر فیلمبرداری: مصطفی بافرونی، تدوین: سجاد پهلوان زاده، آهنگساز: مسعود سخاوت دوست، طراح صحنه و لباس: علی نصیری نیا، صدابردار: منصور شهبازی، صداگذار: علیرضا نکولعل، دستیار تدوین: هرمز فرشی، مدیر تولید: مجید گودرزی، جانشین تهیه کننده: ‌مهدی کارآمد تبریزی، پخش: موسسه درخشان آفتاب عالمتاب.