«دا» میزبان ویژه نئولیبرالیسم می‌شود

نمایش «نئورئالیسم» روز شنبه بیست و شش فروردین با اجرای ویژه در خانه نمایش «دا» میزبان مخاطبان است.

به گزارش سینما خراسان به نقل از روابط عمومی گروه، نمایش نئورئالیسم با نویسندگی و کارگردانی سلمان سامنی و تهیه‌کنندگی مشترک هاتف کلاته و میثم اسداللهی، اجراهای خود را در شامگاه جمعه، بیست و پنجم فروردین در میان استقبال اصحاب رسانه و مخاطبان در سالن شماره۱ خانه نمایش دا آغاز کرد.

این نمایش در حالی اجراهای خود را ادامه خواهد داد که در ساعت ۲۱ روز شنبه، بیست و ششم فروردین با اجرای ویژه میزبان مخاطبان است.

سامنی که پیش از این تجربه کارگردانی نمایش چشم‌ها چرا نمی‌بینند، فیلم مستند تاریخ همگان و چندین پروژه هنری و ادبی را در کارنامه خود دارد، در نمایش جدیدش نئورئالیسم، از حضور بازیگرانی چون رسول احمدی، سحر آخان، حمید باهوش، سپهر جاویدیان، لیلا شاهی، فائقه شلالوند و لیدا وعیدی بهره می‌برد.

همچنین از عوامل این نمایش ۷۰دقیقه‌ای، می‌توان به مجری طرح: بهزاد جاودان‌فرد، مدیر اجرایی: سهیل جمشیدی، ساخت تیزر: جاوید علی‌پور، مدیر تولید: بهزاد رحمان‌پور، عکاسان: داوود وجدی، علیرضا احمدی، طراح گریم: وحدت سرچونی، مدیر روابط‌عمومی و مشاور رسانه: امیر پارسائیان‌مهر، طراح لباس: نگار مقیمی، طراح پوستر: صادق حسینی، طراح دکور: طاها نوری، طراح نور: محمد سعیدی، مجری نور و صدا: علی علی‌اصغری، دستیاران: سارا علاقمند، علی عباسی اشاره کرد.

نئورئالیسم داستان گم گشتگی زندگی دختری در میان مرزهای واقعیت و خیال است چرا که توان رویارویی با سیمای دهشتناک حقیقت را ندارد.

فروش تخفیف‌دار بلیت‌های نمایش نئورئالیسم در سایت تیوال ادامه دارد و علاقمندان می‌توانند برای تهیه بلیت به این سایت مراجعه و یا حضورا به گیشه تماشاخانه‌ دا به نشانی: خیابان انقلاب، خیابان خارک، بن‌بست اول، پلاک۵ مراجعه کنند.

 

نهال