رسول زنگشاهی از سرمایه‌های فرهنگی سیستان و بلوچستان بود

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با انتشار پیامی درگذشت رسول بخشی زنگشاهی از هنرمندان پیشکسوت موسیقی نواحی منطقه بلوچستان را تسلیت گفت. به گزارش سینما خراسان به نقل از مرکز روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با انتشار پیامی درگذشت رسول بخشی زنگشاهی از هنرمندان پیشکسوت […]


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با انتشار پیامی درگذشت رسول بخشی زنگشاهی از هنرمندان پیشکسوت موسیقی نواحی منطقه بلوچستان را تسلیت گفت.

به گزارش سینما خراسان به نقل از مرکز روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با انتشار پیامی درگذشت رسول بخشی زنگشاهی از هنرمندان پیشکسوت موسیقی نواحی منطقه بلوچستان را تسلیت گفت.

در متن پیام سید عباس صالحی آمده است:

«خبر درگذشت استاد رسول بخش زنگشاهی نوازنده زبردست و از مفاخر و نام‌آوران عرصه موسیقی نواحی کشور موجب تالم و تاسف شد.

آن زنده‌یاد از بزرگان و سرمایه‌های فرهنگی خطه سیستان و بلوچستان بود که آوازه هنرش او را به یکی از ذخایر کم‌نظیر گنجینه موسیقی سرزمین‌مان بدل ساخت.

اینجانب فقدان این هنرمند عزیز را به اهالی فرهنگ و هنر، علاقه‌مندان و شاگردان آن فقید سعید و خانواده عزیزش صمیمانه تسلیت می‌گویم و از درگاه ایزد منان برای آن مرحوم رحمت واسعه و غفران الهی و برای بازماندگان محترم صبر و بردباری خواستارم.»