رونمایی از کتاب دیجیتال نخستین کارگاه اینترنتی هنر معاصر

نخستین کارگاه اینترنتی هنر معاصر که با حمایت اداره کل هنرهای تجسمی و با مدیریت احمد نادعلیان از فروردین سال ۱۳۹۹ آغاز به کار کرده بود در تیرماه به پایان رسید، به صورت دیجیتال منتشر شد. به گزارش سینما خراسان به نقل از واحد ارتباطات و رسانه اداره کل هنرهای تجسمی، از فروردین ماه در […]


نخستین کارگاه اینترنتی هنر معاصر که با حمایت اداره کل هنرهای تجسمی و با مدیریت احمد نادعلیان از فروردین سال ۱۳۹۹ آغاز به کار کرده بود در تیرماه به پایان رسید، به صورت دیجیتال منتشر شد.

به گزارش سینما خراسان به نقل از واحد ارتباطات و رسانه اداره کل هنرهای تجسمی، از فروردین ماه در آموزشگاه هنر پردیس و با حمایت اداره کل هنرهای تجسمی و مؤسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر، این دوره با مباحث نظری و عملی آغاز به کار کرد و تا تیرماه ادامه داشت.

۲۹ هنرمند ایرانی از شهرهای مختلف کشور و سه کشور کانادا، قبرس و آلمان در این رویداد شرکت کردند. هنرمندان از شهرهای: اردبیل، گرگان، بوشهر، تهران، تبریز، مشهد، بندرعباس، آزادشهر، بابل، ساری، بهشهر، همدان، کرمان و آمل در این رویداد شرکت کرده‌اند.

اسامی هنرمندان به شرح زیر است: درنا ابیاک با اثر هزار درنا کریم اله خانی با اثر تمام ناتمام از مجموعه شینار زهرا امانی با اثر مبلمان و فاصله گذاری اجتماعی جهانبخش امیربیگی و لنا یکتا با اثر زارنامه فرزانه جلالی زاده با اثر بگذار نفس بکشم سحر خسرو گرجی با اثر کمدی هیوانی مهدیه دهقانی با اثر از مجموعه بافته‌ها جعفر رضا زاده با اثر کبوترخانه های مسموم محمد سرو با اثر گوشی‌های چند اینچی نسرین شاه بیگی با اثر روان زدایی کیومرث صادقیان با اثر نون آخر تنها عالمه صالحی بالاده‌ی و آتنا صالحی با اثر حقیقت زهرا غفاری با اثر زوال سارا فرجی با اثر وقتی هنر سنتی به دورریزها جان می‌دهد لیلا فلاح با اثر قصه سمانه مرحبا با اثر ناب و غیرقابل تکرار ماهان مقصودی با اثر کاسه چه کنم ساره ملکی با اثر با احتیاط سفر کن فرزانه نجفی با اثر ما دیگر نمی‌توانیم یکدیگر را در آغوش بگیریم فروغ نوعی با اثر به نشانه دویدن. و این هنرمندان نیز با آثار بدون عنوان در کارگاه اثر خود را تولید کردند: مهرناز پرتوی شیوا زمانی مسلم سعید فاطمه طالبی فاطمه عباس زاده یگانه قدیریان نوشین موسوی سمیه مهریز ثانی مینا امینی.