«فانوس» پانزدهم آماده شنیدن شد/ فرازی از دعای افتتاح

تازه‌ترین نماهنگ مجموعه «فانوس» ویژه شب پانزدهم ماه مبارک رمضان با فرازی از دعای «افتتاح» و نوای سید مصطفی الموسوی برای پخش در ویژه‌برنامه «شب‌های دلتنگی» تولید شد. دریافت ۱۷ MB به گزارش سینما خراسان، مرکز موسیقی انقلاب اسلامی (مأوا) و موسسه «عقیق» تازه‌ترین نماهنگ مجموعه «فانوس» را به مناسبت شب پانزدهم ماه مبارک رمضان […]


تازه‌ترین نماهنگ مجموعه «فانوس» ویژه شب پانزدهم ماه مبارک رمضان با فرازی از دعای «افتتاح» و نوای سید مصطفی الموسوی برای پخش در ویژه‌برنامه «شب‌های دلتنگی» تولید شد.

دریافت ۱۷ MB

به گزارش سینما خراسان، مرکز موسیقی انقلاب اسلامی (مأوا) و موسسه «عقیق» تازه‌ترین نماهنگ مجموعه «فانوس» را به مناسبت شب پانزدهم ماه مبارک رمضان برای اجرا در ویژه برنامه «شب‌های دلتنگی» تهران منتشر کرد.

در این نماهنگ که با فرازهایی از دعای «افتتاح» همراه است سید مصطفی الموسوی به عنوان ذاکر حضور دارد.

«مرکز ماوا» با توجه به تعطیلی جلسات به علت شیوع ویروس کرونا و اهمیت بهره‌مندی از شب‌های ماه مبارک رمضان، با رعایت نکات بهداشتی و فاصله‌گذاری مشخص شده میزبان مردم شب‌زنده‌دار تهران در پارکینگ پارک ارم است. در این طرح شرکت‌کنندگان از داخل اتومبیل‌های خود شاهد ویژه‌برنامه‌های قرائت قرآن، سرود، شعرخوانی، تواشیح، سخنرانی، مناجات و مداحی خواهند بود.