مهرداد مهدی «کاتوره» را اجرا می‌کند

مهرداد مهدی نوازنده آکاردئون روز سه شنبه بیست و نهم مرداد ماه کنسرتی را با عنوان «کاتوره» در تالار اندیشه برگزار می کند. به گزارش پایگاه خبری سینما خراسان، کنسرت «کاتوره» با اجرای مهرداد مهدی و حمایت مجموعه فرهنگی هنری عمارت روبرو روز سه شنبه بیست و نهم مرداد ماه در تالار اندیشه برگزار می […]


مهرداد مهدی نوازنده آکاردئون روز سه شنبه بیست و نهم مرداد ماه کنسرتی را با عنوان «کاتوره» در تالار اندیشه برگزار می کند.

به گزارش پایگاه خبری سینما خراسان، کنسرت «کاتوره» با اجرای مهرداد مهدی و حمایت مجموعه فرهنگی هنری عمارت روبرو روز سه شنبه بیست و نهم مرداد ماه در تالار اندیشه برگزار می شود.

مهرداد مهدی پیانیست آهنگساز و تنظیم کننده و نوازنده تخصصی آثار پیاتزولا در ایران است. این نوازنده با بیش از ۱۰ هزار ساعت پرفورمنس فضای شهری، مبدع و پیشرو موسیقی شهری و محیطی در تهران و دارنده تنها آلبوم تک نوازی آکاردئون با نام «والس های تهران» در ایران است.

این هنرمند تجربه ساخت موسیقی برای فیلم های سینمایی و نمایش های مختلف را داشته و قطعه «والس تهران» او با عنوان موسیقی متن و تیتراژ پایانی فیلم «فروشنده» اصغر فرهادی در این فیلم استفاده شده است.

کنسرت «کاتوره» با اجرای مهرداد مهدی ۲۹ مرداد ماه ساعت ۱۹:۳۰ در تالار اندیشه برگزار می شود.