نگارخانه شیخ هادی پذیرای طلوع می شود

مجموعه ای از نقاشی های سه نقاش در سبکهای طراحی سیاه قلم، کولاژ، رئالیسم، امپرسیونیسم و هایپر رئال با عنوان «طلوع» از تاریخ ۱۹ تا ۳۰ آبان در نگارخانه شیخ هادی به نمایش در می آید. به گزارش پایگاه خبری سینما خراسان، نمایشگاه نقاشی «طلوع» که آثاری از بانو خواجه، معصومه عبدالعلی زاده و کیمیا […]


مجموعه ای از نقاشی های سه نقاش در سبکهای طراحی سیاه قلم، کولاژ، رئالیسم، امپرسیونیسم و هایپر رئال با عنوان «طلوع» از تاریخ ۱۹ تا ۳۰ آبان در نگارخانه شیخ هادی به نمایش در می آید.

به گزارش پایگاه خبری سینما خراسان، نمایشگاه نقاشی «طلوع» که آثاری از بانو خواجه، معصومه عبدالعلی زاده و کیمیا محمد زاده را در خود جای داده است، عصر روز یکشنبه ۱۹ آبان افتتاح می شود.

بانو خواجه دانش آموخته استادانی چون مینا انوشه، فرنوش گرامی، طیبه نصیریها و کیومرث قورچیان است. معصومه عبدالعلی زاده نیز توسط استادانی چون محمد افشاری و مجید باقری پرورش یافته است. کیمیا مهدیزاده نیز دانش آموخته استاد آلاله شیروی است.

علاقه مندان برای بازدید از این نمایشگاه می توانند همه روزه به غیر از روزهای جمعه از ساعت ۹ صبح تا ۱۹ به نگارخانه شیخ هادی واقع در خیابان ولیعصر (عج) نرسیده به سه راه جمهوری کوچه شهید حسین سخنور مراجعه کنند.