پیشنهادات کهبد تاراج برای خانه‌نشینی/ این رمان سه جلدی را بخوانید

کهبد تاراج نویسنده و کارگردان تئاتر برای روزهای تعطیلات نوروز به هموطنان پیشنهاد خواندن یک رمان سه جلدی و کتاب‌های تخصصی تئاتر را داد. دریافت ۱۱ MB به گزارش سینما خراسان، امسال تعطیلات نوروزی با تعطیلات سال‌های قبل فرق دارد. برای جلوگیری از انتقال ویروس و قطع چرخه انتقال بیماری دیگر خبری از دید و […]


کهبد تاراج نویسنده و کارگردان تئاتر برای روزهای تعطیلات نوروز به هموطنان پیشنهاد خواندن یک رمان سه جلدی و کتاب‌های تخصصی تئاتر را داد.

دریافت ۱۱ MB

به گزارش سینما خراسان، امسال تعطیلات نوروزی با تعطیلات سال‌های قبل فرق دارد. برای جلوگیری از انتقال ویروس و قطع چرخه انتقال بیماری دیگر خبری از دید و بازدید و دورهمی‌های معمول نوروزی و همچنین مسافرت و گشت و گذار نیست، پس این روزها در قرنطینه اجباری خانگی مردم اوقات فراغت خود را در منزل می‌گذرانند و باید هر طور شده خودشان را سرگرم کنند.

از همین رو سینما خراسان در گفتگو با هنرمندان تئاتر از آن‌ها دعوت کرد در ویدئوهایی کوتاه برای این روزها پیشنهادات فرهنگی مطرح کنند؛ پیشنهاداتی اعم از دیدن فیلم، فیلم-تئاتر، خواندن کتاب‌ها و نمایشنامه‌های مختلف و کارها و برنامه‌هایی که باعث می‌شود این روزها به بطالت نگذرد و مردم از خانه ماندن لذت ببرند.

در همین راستا کهبد تاراج نویسنده و کارگردان جوان تئاتر که نویسندگی و کارگردانی آثاری چون «مرکب‌خوانی چند جوان دم بخت»، «نبش قبر خاطرات یک مرد زنده که سال‌ها پیش مرده بود»، «نظام آباد»، «جوادیه»، «غلامرضا لبخندی» و… را در کارنامه دارد پیشنهاد داده که در این ایام هموطنان می‌توانند شروع به مطالعه کرده و رمان سه جلدی «روزگار سپری شده مردم سالخورده» نوشته محمود دولت‌آبادی را بخوانند و به مخاطبان تئاتری نیز خواندن مجموعه کتاب‌های تخصصی تئاتر را که نشر بیدگل منتشر کرده، پیشنهاد داده است.