آمادگی ۳۶ نفر برای انتخابات انجمن تئاتر خراسان رضوی

رییس انجمن هنرهای نمایشی استان خراسان رضوی گفت: ۳۶ نفر برای شرکت در انتخابات انجمن هنرهای نمایشی استان نام نویسی کردند که از این تعداد 20 نفر داوطلب برای هیات مدیره، ۱۰ نفر داوطلب برای هیات رییسه و ۶ نفر داوطلب برای بخش بازرسی شده اند.

کریم جشنی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار سینما خراسان افزود: در این دوره از انتخابات انجمن هنرهای نمایشی خراسان رضوی، پنج نفر در هیات مدیره، سه نفر در هیات رییسه و ۲ نفر به عنوان بازرس انتخاب می شوند و برای اولین بار است که انتخابات انجمن هنرهای نمایشی در سراسر کشور با اساسنامه واحدی برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: افرادی از گروه‌های نمایشی خراسان رضوی می توانند در انتخابات انجمن هنرهای نمایشی استان شرکت کرده یا به فرد مورد نظر خود رای دهند که در سامانه ثبت گروههای نمایشی ثبت نام کرده باشند، در این راستا تاکنون ۷۲ نفر در استان از حق رای برخوردار شده اند.

رییس انجمن هنرهای نمایشی خراسان رضوی گفت: بر اساس مصوبه نشست مشترک اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با انجمن هنرهای نمایشی استان، تاریخ برگزاری انتخابات انجمن هنرهای نمایشی استان ۲۲ مهرماه امسال تعیین شده است. 

سه هزار نفر در خراسان رضوی به طور مستقیم با مقوله تئاتر در ارتباط هستند که از این تعداد اسامی ۲ هزار نفر در قالب فعالیت گروه‌های تئاتر ثبت شده ‌است. از ۴۴ گروه نمایشی ثبت شده در خراسان رضوی ۲۳ گروه در مشهد مستقر هستند.

عرفانی