احمد فخر در بهشت رضا آرام گرفت

مراسم تشییع و خاکسپاری احمد فخر، بازیگر پیشکسوت سینما و تئاتر، در قطعه هنرمندان بهشت رضا(ع) در مشهد برگزار شد.در مراسم تشییع و خاکسپاری این هنرمند پیشکسوت مشهدی که با تأکید بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی کرونا به صورت محدود برگزار شد، جعفر مروارید، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی و جمعی از هنرمندان […]

مراسم تشییع و خاکسپاری احمد فخر، بازیگر پیشکسوت سینما و تئاتر، در قطعه هنرمندان بهشت رضا(ع) در مشهد برگزار شد.در مراسم تشییع و خاکسپاری این هنرمند پیشکسوت مشهدی که با تأکید بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی کرونا به صورت محدود برگزار شد، جعفر مروارید، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی و جمعی از هنرمندان نیز حضور پیدا کردند.

احمد فخر صباحی، بازیگر پیشکسوت سینما و تئاتر اهل مشهد، روز گذشته، ۱۸ اسفند ماه، در پی خونریزی مغزی و در سن ۷۴ سالگی درگذشت.او که متولد ۱۳۲۵ در مشهد بود، فعالیت هنری خود را در رادیو آغاز کرد و سال‌ها به نویسندگی و کارگردانی رادیو پرداخت. فخر صباحی همزمان با فعالیت در رادیو به بازیگری نیز می‌پرداخت و در تئاترها و فیلم‌های متعددی نقش‌آفرینی کرد. از جمله فیلم‌ها و سریال‌هایی که او در آن نقش‌آفرینی کرد می‌توان به «مزد ترس»، «یار در خانه»، «بازی با مرگ»، «کمند خاطرات» و «اسب سهراب» و «حمزه علی خان» اشاره کرد.