ارسال حدود ۷۰ اثر به بخش فیلمسازان بسیجی جشنواره مقاومت در گیلان

رشت- معاون هنری و سینمایی ارشاد گیلان با اشاره به ارسال حدود ۷۰ اثر در بخش فیلمسازان بسیجی شانزدهمین جشنواره فیلم مقاومت، گفت: اختتامیه این جشنواره سوم مهر ماه برگزار می شود. سید امیر مصباح در گفتگو با سینما خراسان با اشاره به اینکه امسال شاهد برگزاری شانزدهمین دوره جشنواره فیلم مقاومت هستیم، افزود: این […]


رشت- معاون هنری و سینمایی ارشاد گیلان با اشاره به ارسال حدود ۷۰ اثر در بخش فیلمسازان بسیجی شانزدهمین جشنواره فیلم مقاومت، گفت: اختتامیه این جشنواره سوم مهر ماه برگزار می شود.

سید امیر مصباح در گفتگو با سینما خراسان با اشاره به اینکه امسال شاهد برگزاری شانزدهمین دوره جشنواره فیلم مقاومت هستیم، افزود: این جشنواره در ۱۵ محور برگزار می‌شود.

وی در ادامه به برخی از محورهای این جشنواره اشاره کرد و گفت: ولایت فقیه، شهدای انقلاب، اهداف و آرمان‌های انقلاب، ایران مقتدر، تمدن نوین اسلامی، فرهنگ بسیجی، نقش جوانان و زنان در انقلاب و جنگ نرم در فضای مجازی از جمله محورهای است.

مصباح به بخش فیلمسازان بسیجی در این جشنواره اشاره و با بیان اینکه این بخش در دو سطح ملی و استانی برگزار خواهد شد، گفت: انتخاب استانی بخش «فیلمسازان بسیجی» این جشنواره به صورت جداگانه در استان‌ها برگزار شده و دبیرخانه آن نیز بر عهده بسیج هنرمندان هر استان است.

وی با اشاره به اینکه علاقه مندان می‌توانستند با توجه به تمدید مهلت ارسال آثار تا ۱۰ شهریورماه آثار خود را برای شرکت در سه بخش «مدافعان سلامت»، «فیلمسازان بسیجی» و «جشنواره جشنواره‌ها» ارسال کنند، گفت: اختتامیه این جشنواره همزمان با هفته دفاع مقدس و از ۳۱ شهریور تا شش مهر ماه برگزار خواهد شد.

مصباح به تمدید ارسال آثار به این جشنواره تا امروز (۱۴ شهریور ماه) اشاره کرد و گفت: تاکنون حدود ۷۰ اثر در بخش فیلمسازان بسیجی به دبیرخانه این جشنواره در رشت ارسال شده است.

وی با بیان اینکه داوران این جشنواره معرفی و برای تأیید نهایی به تهران اعلام شده اند، گفت: آثار نهایی ۲۲ شهریور ماه اعلام خواهد شد.

معاون هنری و سینمایی ارشاد گیلان ادامه داد: مراسم اختتامیه و تقدیر از برترین‌های استانی سوم مهر ماه امسال در تالار مرکزی رشت برگزار خواهد شد.