امین حیایی: «قاتل و وحشی» مشکل ممیزی دارد

بازیگر سینما فیلم «قاتل و وحشی» گفت: این فیلم مشکل ممیزی دارد، احساس می‌کنم خدا برای این اثر صبری خواسته تا زمان اکران آن برسد.

به گزارش روز پنجشنبه سینما خراسان به نقل از ایرنا، امین حیایی که با فیلم برف آخر در چهلمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد، در حاشیه نشست خبری این فیلم در برج میلاد و در سومین روز جشنواره درباره فیلم قاتل و وحشی به کارگردانی حمید نعمت‌الله که متقاضی شرکت در این رویداد بود، اذعان اشت: امسال امیدی برای اکران فیلم قاتل و وحشی داده شده بود ولی متاسفانه جلو فیلم را گرفتند.

وی افزود: احساس می‌کنم قاتل و وحشی در زمان خود اکران می‌شود، شاید برای این فیلم خدا صبری خواسته تا در زمان خود اکران شود چون به هر حال فیلم ساخته شده است و نمایش آن اتفاق خواهد افتاد.

حیایی در نشست خبری فیلم برف آخر درباره‌ سختی نقش خود در این فیلم نیز گفت: حدود پنج ماه پس از زمان صحبت درباره فیلم در دفتر احسان علیخانی فرصت بود تا زمان برای بلند شدن ریش و موی من بگذرد، در این فاصله موقعیت‌های کاری دیگر را رد کردم چون هر بازیگری چنین فرصت سختی را دوست دارد.

وی ادامه داد: فکر می‌کردم حداقل چهار، پنج ماه ساخت فیلم طول بکشد ولی خدا با ما یار بود و با همدلی گروه با تحمل سختی زیاد در مدت ۲ ماه فیلمبرداری انجام شد.

در این نشست اعلام شد که قرار بود احسان علیخانی تهیه‌کننده رف آخر باشد ولی به دلیل مشغله کاری‌ وی این موضوع میسر نشد.

نهال