بازدید مدیر عامل بنیاد سینمایی فارابی و‌ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان از پشت صحنه فیلم جدید “بهروز شعیبی”

دکتر علیرضا تابش مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی و دکتر جعفر مروارید مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی ، با حضور در پشت صحنه جدیدترین فیلم بهروز شعیبی با عنوان “بدون قرار قبلی”، با عوامل این فیلم دیدار و گفتگو کردند. در این بازدید مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی اظهار امیدواری […]

دکتر علیرضا تابش مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی و دکتر جعفر مروارید مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی ، با حضور در پشت صحنه جدیدترین فیلم بهروز شعیبی با عنوان “بدون قرار قبلی”، با عوامل این فیلم دیدار و گفتگو کردند.
در این بازدید مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی اظهار امیدواری کرد که این فیلم اثری فاخر، ماندگار و تاثیر گذار باشد و گفت: قطعا فیلمی که در خصوص عرض ارادت به امام رضا(ع) باشد، از کمک این امام عزیز نیز بهره مند خواهد شد.وی افزود: در راه تولید این فیلم در مشهد، این اداره کل آماده هرگونه همکاری می است و امیدوارم این پروژه بدون هیچ مشکلی به پایان برسد.
در این بازدید محمد رضا محمدی معاون هنری و سینمایی و حجت طباطبایی رییس اداره امور سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی نیز حضور داشتند.

فیلمبرداری”بدون قرار قبلی” پنجمین فیلم سینمایی بهروز شعیبی به تهیه کنندگی محمود بابایی به تازگی در مشهد آغاز شده است. فیلم جدید بهروز شعیبی با نگاهی به داستانی از مصطفی مستور ساخته می شود که موضوع آن ارادت به امام رضا(ع) است و در آن داستانی اجتماعی و جدید از روابط انسانی دست مایه کارگردان قرار گرفته است.