برگزاری آیین بزرگداشت روز ملی سینما در نیشابور

باحضور مسولان ، هنرمندان و فیلمسازان انجمن سینمای جوانان ایران دفتر نیشابور مراسم روز ملی سینما در پردیس سینمایی مهدوی شهرستان نیشابور برگزار شد.

به گزارش سینما خراسان ،مسئول انجمن سینمای جوان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور در این مراسم اظهار کرد: روز ملی سینما فرصتی برای اندیشیدن به سینماست؛ اینکه تا چه میزان سینمای ما محصول آرا و اندیشه‌ها و سلایق متفاوت است ودر میان برگه‌های تقویم و در انبوه مناسبت‌های ملی و مذهبی، بیست و یکمین برگه از ششمین ماه سال به نام سینما و روز ملی سینما اختصاص یافته است.

مسعود سلیمانی سپهر گفت: سینما بهار هنر ها وفیلم کوتاه جانمایه سینما است پس ضرورت توجه وحمایت از آن را دوچندان می کندوسینمای جوان خانه امید وآمال وآرزوی جوانان شهرستانی می باشد.

وی خاطر نشان کرد: حمایت وپشتیبانی از فیلمسازان جوان باید توسط مسئولین شهرستان انجام شود ودر این خصوص شهرداری وشورای اسلامی شهر نیشابور تصویب حمایت از ۱۰ فیلم پایان دوره هنرجویان دوره فیلمسازی را در دستور کار قرار داده که جای تشکر دارد.

مسئول انجمن سینمای جوان اداره فرهنگ وارشاداسلامی نیشابور تصریح کرد: در پایان این مراسم با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور از مدرسین وفیلمسازان با اهدای لوح تقدیر، تجلیل گردید وفیلم بلند سینمایی بعد رفتن اثر رضا نجاتی برای شرکت کنندگان به نمایش در آمد.

 

ساره عبدالهی