تسلیت بنیاد سینمایی فارابی به مناسبت درگذشت یک منتقد

علیرضا تابش مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی درگذشت همایون خسروی دهکردی منتقد سینما تسلیت گفت. به گزارش پایگاه خبری سینما خراسان به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، بنیاد سینمایی فارابی در پیامی درگذشت همایون خسروی دهکردی، منتقد سینما و مدیر مسئول مجله «سینما و ادبیات» را تسلیت گفت. در پیام علیرضا تابش مدیرعامل این […]


علیرضا تابش مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی درگذشت همایون خسروی دهکردی منتقد سینما تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری سینما خراسان به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، بنیاد سینمایی فارابی در پیامی درگذشت همایون خسروی دهکردی، منتقد سینما و مدیر مسئول مجله «سینما و ادبیات» را تسلیت گفت.

در پیام علیرضا تابش مدیرعامل این بنیاد آمده است:

«درگذشت مهندس همایون خسروی دهکردی، مدیرمسئول مجله «سینما و ادبیات»، موجب تألم و تأثر فراوان شد.

زنده یاد خسروی دهکردی به عنوان شخصیتی اخلاقی، متخصص، مستقل، سالم، تخصص‌گرا و نوجو، در حوزه ادبیات سینمایی، منشأ خدماتی ارزشمند و جستجوگر راهی نوین بود که این تلاش، منجر به ثبت یکی از تخصصی‌ترین نشریات حال حاضر در کشور شد و بی‌شک فقدان او ضایعه‌ای دردناک برای جامعه رسانه‌ و نقد فیلم محسوب می‌شود.

فقدان این مدیر مسئول و منتقد سینما را به خانواده داغدار و جامعه مطبوعاتی و سینمایی کشور تسلیت می‌گویم و از خداوند متعال‌ برای آن مرحوم رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر جمیل مسئلت دارم.»