تیزر «مده آ» منتشر شد/ رویکردی جدید به یک متن کلاسیک

نمایش «مده آ» به کارگردانی علی اصغر راسخ راد از ۲۰ اردیبهشت ماه در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر به صحنه می رود. دریافت ۸ MB به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سینما خراسان، تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر از جمعه ۲۰ اردیبهشت ماه میزبان نمایش «مده آ» به نویسندگی مسعود سمیعی و کارگردانی علی اصغر […]


نمایش «مده آ» به کارگردانی علی اصغر راسخ راد از ۲۰ اردیبهشت ماه در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر به صحنه می رود.

دریافت ۸ MB

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سینما خراسان، تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر از جمعه ۲۰ اردیبهشت ماه میزبان نمایش «مده آ» به نویسندگی مسعود سمیعی و کارگردانی علی اصغر راسخ راد است. در آستانه اجرای عمومی این اثر تیزر این نمایش نیز رونمایی شده است.

این نمایش برداشتی آزاد از نمایشنامه‌های «مده آ» نوشته اوریپید و ژان آنوی به حساب می‌آید. در واقع تنها موضوع اصلی «مده آ» در این نمایشنامه لحاظ شده است و کارگردان بازخوانی مجددی از متن داشته است.

برای اجرای این اثر نمایشی نیز شیوه اجرایی به شکل کلاسیک تغییر داده شده است تا علاوه بر بهره بردن از فرم و محتوای بهتر از دانشجویان بیشتری برای اجرا استفاده شود.

ماندانا عبقری، علیرضا دهقانی و مینو نوبهاری به همراه جمعی از دانشجویان تئاتر بازیگران این نمایش هستند که از تاریخ یاد شده ساعت ۲۰:۴۵ با مدت زمان ۸۵ دقیقه میزبان مخاطبان خواهد بود.