عزم جدی برای راه اندازی گذر فرهنگ و هنر گلستان مشهد

جلسه هماهنگی راه اندازی گذر فرهنگ و هنر گلستان مشهد با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، معاون فرهنگی شهرداری مشهد و مدیر عامل موسسه توسعه فرهنگ و هنر برگزار شد. در جلسه هماهنگی راه اندازی گذر فرهنگ و هنر گلستان مشهد با حضور جعفر مروارید مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی […]

جلسه هماهنگی راه اندازی گذر فرهنگ و هنر گلستان مشهد با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، معاون فرهنگی شهرداری مشهد و مدیر عامل موسسه توسعه فرهنگ و هنر برگزار شد.

در جلسه هماهنگی راه اندازی گذر فرهنگ و هنر گلستان مشهد با حضور جعفر مروارید مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، محمد محسن مصحفی معاون شهردار و رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد و امین عارف نیا مدیر عامل موسسه کمک به توسعه فرهنگ و هنر برگزار شد و در باره تعهدات و زمانبندی فعالیت های مرتبط با راه اندازی گذر گلستان مشهد بحث و بررسی شد.

در این جلسه جعفر مروارید مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، حمایت دائمی از گذر فرهنگ و هنر را لازمه موفقیت این گذر عنوان کرد و گفت: خواسته همه ما این است که گذر فرهنگ و هنر گلستان، گذری موفق شود و این نیازمند حضور یک مدیر قوی در گذر، انجام کار رسانه ای و تبلیغاتی، برگزاری رویدادهای فرهنگی هنری و حضور هنرمندان است.