فروش ۱.۸ میلیارد ریالی فیلم “قهرمان” طی سه روز در خراسان رضوی

رییس اداره سینمایی و سمعی – بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: براساس اعلام سامانه سمفا فروش بلیت فیلم "قهرمان" به کارگردانی "اصغر فرهادی" از پنجم آبانماه در سراسر کشور تا پایان روز گذشته در سالنهای سینمایی استان به یک میلیارد و ۸۷۷ میلیون و ۱۰۰ هزار ریال رسید.

سید حجت طباطبایی روز شنبه در گفتگو با خبرنگار سینماخراسان افزود: این فیلم از زمان اکران در سینماهای کشور مورد استقبال قابل توجهی قرار گرفته است که اکران آن در سینماهای خراسان رضوی در قالب ۲۱۵ سانس، هفت هزار و ۶۸۲ نفر را به سینما کشاند.

وی بیان کرد: در هفته گذشته فیلمهای “دینامیت” با فروش بلیت به میزان ۲ میلیارد و ۹۶۱ میلیون و ۷۰۰ هزار ریال در ۴۵۰ سانس، “درخت گردو” با فروش ۳۷۷ میلیون و ۵۷۰ هزار ریال در ۱۳۸ سانس و “پوست” با فروش ۱۱۴ میلیون و ۵۶۰ هزار ریال در ۸۰ سانس به ترتیب پرفروش ترین فیلمهای هفته گذشته در خراسان رضوی بودند.

وی اظهار داشت: فیلمهای “کله پوک” به میزان ۸۲ میلیون و ۵۰ هزار ریال در ۴۷ سانس، “تک تیرانداز” به میزان ۲۸ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال در ۲۳ سانس، “مدیترانه” به میزان ۱۸ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال در ۱۸ سانس، “سیاه باز” به میزان یک میلیون و ۸۵۰ هزار ریال در پنج سانس و “گیسوم” به میزان ۲ میلیون ریال در سه سانس در سینماهای خراسان رضوی فروش بلیت داشتند.

رییس اداره سینمایی و سمعی – بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی کل فروش فیلمهای اکران شده هفته گذشته سینماهای استان را در قالب یک هزار و ۲۵ سانس و حضور ۲۵ هزار و ۸۵۰ مخاطب، پنج میلیارد و ۴۶۷ میلیون و ۲۳۰ هزار ریال ذکر کرد.

روشنا