فیلمبرداری «روشنایی» به پایان رسید/ تحول در زندگی یک زوج جوان

فیلمبرداری فیلم بلند داستانی «روشنایی» به تهیه کنندگی محسن حمزه به پایان رسید. به گزارش سینما خراسان به نقل از روابط عمومی پروژه، فیلم بلند داستانی «روشنایی» به تهیه کنندگی محسن حمزه، سرمایه گذاری و مشاوره محتوایی حسن زاهدی، کارگردانی مشترک محمدجواد گرزین و محسن حمزه و نویسندگی محمدجواد گرزین پس از گذراندن پنج ماه […]


فیلمبرداری فیلم بلند داستانی «روشنایی» به تهیه کنندگی محسن حمزه به پایان رسید.

به گزارش سینما خراسان به نقل از روابط عمومی پروژه، فیلم بلند داستانی «روشنایی» به تهیه کنندگی محسن حمزه، سرمایه گذاری و مشاوره محتوایی حسن زاهدی، کارگردانی مشترک محمدجواد گرزین و محسن حمزه و نویسندگی محمدجواد گرزین پس از گذراندن پنج ماه پیش تولید و سه روز ضبط در ارتفاعات استان گلستان، به زودی آماده اکران و ارسال به جشنواره های بین المللی و داخلی می شود.

«روشنایی» روایتگر یک تحول در زندگی زن و شوهر جوانی به نام نوا و سعید است که با چالش بزرگی در زندگی مشترکشان رو به رو هستند.

صدف اسپهبدی و سالار خمسه بازیگران این فیلم هستند.

از دیگر عوامل «روشنایی» می توان به الیاس صفدری به عنوان مدیر فیلمبرداری، سمانه راد به عنوان مدیر برنامه ریز و دستیار یک کارگردان، سیدحسین میره ای به عنوان مدیر تولید، افشین اشراقی به عنوان مدیر صدابرداری و سعید راشدی به عنوان هلی شات اشاره کرد.