فیلم «با اجازه پدرم» پیرامون شهید مفقودالاثر در مشهد ساخته شد

هنرمندان جوان مشهدی فیلمی با عنوان «با اجازه پدرم» در باره یک شهید مفقود الاثر ساخته‌اند که آماده حضور در جشنواره‌های مطرح فیلم کوتاه داخل کشور شده است.

به گزارش سینما خراسان ، محمد سهرابی تهیه کننده فیلم «با اجازه پدرم» گفت: این فیلم داستانی و کوتاه چهار دقیقه ای، داستان دختر شهیدی در مشهد است که بعد از ۳۰ سال انتظار برای پیکر پدر مفقودالاثرش، زمانی با پیکر او مواجه می شود که شب عروسی وی است.

وی بیان کرد: فیلم با اجازه پدرم نگاه متفاوتی به موضوع دفاع مقدس و داستانهای مربوط به شهدا دارد که می تواند برای بینندگان جذاب باشد.

تهیه کننده « با اجازه پدرم» بیان کرد: ساخت فیلم از اسفندماه سال گذشته آغاز شد و تدوین آن در اردیبهشت ماه امسال به پایان رسید، لوکیشن (مکان فیلمبرداری) فیلم به طور کامل مربوط به مشهد است و برای ساخت آن از عوامل حرفه ای و غیرحرفه ای و جوان فیلمسازی در این شهر استفاده شده است.

سهرابی گفت: «با اجازه پدرم» با هزینه شخصی ساخته شده و در واقع یک کار دانشجویی است که به جشنواره های “فیلم کوتاه تهران” و “رسانه ای امام رضا(ع)” در سال جاری ارسال شده است.

وی در تشریح عوامل فیلم با اجازه پدرم گفت: کارگردان این اثر همگی اهل مشهد و شامل “امیرعباس محمدی”، نویسندگان “سرنا امینی” و “امیرحسین قاسمی”، تصویربردار “امیرعباس محمدی”، “صدابردار” امین شهری‌، تدوینگر “امیر حیدری” و اصلاح رنگ “مصطفی جعفری”، بازیگران “فرناز علیزاده، سید مصطفی ظریف، زینب سلطانی”هستند.

به گفته وی، قرار است فیلم «با اجازه پدرم» در جشنواره فیلم عمار در اسفندماه امسال نیز حضور داشته باشد.