معرفی هیات انتخاب نمایش‌های محیطی و میدانی تئاتر فتح خرمشهر

دبیرخانه بیست و دومین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر هیات انتخاب طرح و ایده‌های بخش نمایش‌های محیطی و میدانی (خیابانی) را معرفی کرد. به گزارش سینما خراسان به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، دبیرخانه بیست و دومین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر پس از اعلام هیات انتخاب متون بخش مسابقه صحنه و […]


دبیرخانه بیست و دومین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر هیات انتخاب طرح و ایده‌های بخش نمایش‌های محیطی و میدانی (خیابانی) را معرفی کرد.

به گزارش سینما خراسان به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، دبیرخانه بیست و دومین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر پس از اعلام هیات انتخاب متون بخش مسابقه صحنه و مسابقه نمایش‌های کوتاه در بخش سوم این دوره از جشنواره، شیرین بزرگمهر مترجم، مدرس، نویسنده و پژوهشگر، محمودرضا رحیمی مدرس، نویسنده، کارگردان و بازیگر، حمید پورآذری کارگردان و بازیگر را به عنوان هیات انتخاب طرح و ایده‌های بخش نمایش‌های محیطی و میدانی (خیابانی) معرفی کرد.

پس از ارزیابی آثار رسیده توسط هیات انتخاب، نتایج این بخش در دهه اول تیر اعلام خواهد شد.

بیست و دومین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر در چهار بخش مسابقه نمایش‌های صحنه، مسابقه نمایش‌های کوتاه، مسابقه نمایشنامه‌نویسی و نمایش‌های محیطی و میدانی (خیابانی) به دبیری حمیدرضا آذرنگ، آبان سال جاری در منطقه آزاد اروند برگزار می‌شود.