نمایشگاه انفرادی نقاشی «من برای گورم فرش نفرستادم»

نمایشگاه انفرادی نقاشی فرشته علیجانی با عنوان «من برای گورم فرش نفرستادم» از جمعه ۹ آبان ماه در گالری انتظامی گشایش می‌یابد. به گزارش سینما خراسان، «من برای گورم فرش نفرستادم» عنوان نمایشگاه نقاشی‌های فرشته علیجانی است که از جمعه ۹ آبان ماه در گالری انتظامی افتتاح می‌شود. این مجموعه شامل ۵ پرده نقاشی دو […]


نمایشگاه انفرادی نقاشی فرشته علیجانی با عنوان «من برای گورم فرش نفرستادم» از جمعه ۹ آبان ماه در گالری انتظامی گشایش می‌یابد.

به گزارش سینما خراسان، «من برای گورم فرش نفرستادم» عنوان نمایشگاه نقاشی‌های فرشته علیجانی است که از جمعه ۹ آبان ماه در گالری انتظامی افتتاح می‌شود.

این مجموعه شامل ۵ پرده نقاشی دو در سه متر است که با آکرلیک کار شده است و موضوع تاریخی دارد و به قوم‌هایی که مورد عذاب الهی قرار گرفتند پرداخته است، نقاشی‌های علیجانی سبک شخصی دارد و موضوع در کارهای نقاش برایش حائز اهمیت است.

در استیتمنت این نمایشگاه آمده است: «ما کجای این جهان ایستاده‌ایم و عاقبت چه خواهد شد؟
سرگذشت اقوام با هدف عبرت آموزی و پندگیری بیان شده است تا انسان‌ها با آگاهی از اوضاع و احوال ایشان خود را از اشتباهات و مهلکات دور بدارند به آن قسمتی از واقعه اشاره داریم که پیامی در بردارد و توجه نکردن به سرگذشت پیشینیان به سرنوشت مشابه آنها دچار خواهد شد. انسان‌ها در گمراهی هستند و مرگ را نشناختند…»

این نمایشگاه از تاریخ ۹ روز جمعه تا ۱۴ آبان ماه ساعت ۱۷ تا ۲۰ در گالری انتظامی واقع در خیابان شریعتی بالاتر از مطهری روبرو فروشگاه اتکا پلاک ۶۰۸ واحد ۵ برگزار می‌شود.

فرشته علیجانی متولد ۱۳۷۳ تهران دارای مدرک کاردانی گرافیک و کارشناسی نقاشی از دانشگاه شریعتی تهران است. او نه سال است که نقاشی را به صورت جدی آغاز کرده است. برگزاری سه نمایشگاه انفرادی در گالری هپتا و امام علی (ع) و شریعتی و همچنین نمایشگاه گروهی در نگارخانه فرشچیان و گالری کاوه را در رزومه خود دارد. در زمینه گرافیک هم فعالیت دارد و بیش از ۵۰ پوستر فیلم و تئاتر را طراحی کرده است. نمایشگاه «من برای گورم فرش نفرستادم» ششمین نمایشگاه نقاشی او است.