نمایش «از میان مردگان» در دیوار چهارم

نمایش «از میان مردگان» به نویسندگی شیما محمدبیگی و کارگردانی سمیه مطلبی از ۱۰ تا ۳۰ آذر در مجموعه دیوار چهارم به صحنه می رود. به گزارش پایگاه خبری سینما خراسان، نمایش «از میان مردگان» به نویسندگی شیما محمدبیگی، کارگردانی سمیه مطلبی و تهیه کنندگی علیرضا یگانگی، ۱۰ تا ۳۰ آذر ساعت ۱۷:۴۵ در مجموعه […]


نمایش «از میان مردگان» به نویسندگی شیما محمدبیگی و کارگردانی سمیه مطلبی از ۱۰ تا ۳۰ آذر در مجموعه دیوار چهارم به صحنه می رود.

به گزارش پایگاه خبری سینما خراسان، نمایش «از میان مردگان» به نویسندگی شیما محمدبیگی، کارگردانی سمیه مطلبی و تهیه کنندگی علیرضا یگانگی، ۱۰ تا ۳۰ آذر ساعت ۱۷:۴۵ در مجموعه دیوار چهارم به صحنه می رود.

«از میان مردگان» اقتباسی از «مغازه خودکشی» است.

سمیه مطلبی کارگردان نمایش در مورد این نمایش گفت: «از میان مردگان» نمایشنامه ایست تلخ و شیرین و آینه ای تمام قد که اکثر آدم ها می‌توانند حتی لحظه کوتاهی از زندگی خود را در آن ببینند.

از عوامل نمایش «از میان مردگان» می‌توان به بازیگران: (به ترتیب ورود به صحنه) علیرضا یگانگی، سمیه مطلبی، دنیا مستعلمی، فرزاد صبارو، حمیدرضا بوسعدی، حسین عماری امیرصیرفی، فرید یوسفی، سروش پارسا، فرید لطفی، آیدانا سبزواری، بازیگران خردسال: یسنا رزمی، شاینا تقی نیا، مجری طرح: انوشه زاهدی، طراح نور: ایمان نظری، عکاس: رضا نجیب، ساحل سبزعلی، هنگدرام: امیر سیدی، پیانو و طراح پوستر: حسین عماری، گریم: الهام گیوه کی، ساخت تیزر: مهدی مرادی و روابط عمومی: ناصر ارباب اشاره کرد.

در خلاصه نمایش آمده است: خانواده ای که در مغازه خود ابزار مرگ و خودکشی می فروشند که در این میان یک سری اتفاق رخ می دهد … .