نمایش و نقد مستند «مثل سایه، مثل خیال» در کانون فیلم «سینماحقیقت»

«مثل سایه، مثل خیال» به کارگردانی حمیدرضا زینالی در کانون فیلم «سینماحقیقت» نمایش داده می‌شود. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سینما خراسان به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، برنامه‌ این هفته کانون فیلم «سینماحقیقت» مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی به نمایش و نقد فیلم مستند «مثل سایه، مثل خیال» […]


«مثل سایه، مثل خیال» به کارگردانی حمیدرضا زینالی در کانون فیلم «سینماحقیقت» نمایش داده می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سینما خراسان به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، برنامه‌ این هفته کانون فیلم «سینماحقیقت» مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی به نمایش و نقد فیلم مستند «مثل سایه، مثل خیال» به کارگردانی حمیدرضا زینالی اختصاص یافته است.

این فیلم مستند از ساعت ۱۷:۳۰ عصر روز دوشنبه ۱۴ مردادماه ۹۸ در سالن سینماحقیقت این مرکز به نمایش عمومی در آمده و سپس با حضور حمیدرضا زینالی تهیه‌کننده و کارگردان، ناصر صفاریان مسئول نمایش و نشست فیلم‌ها و حافظ روحانی منتقد میهمان مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

«مثل سایه، مثل خیال» مستندی درباره‌ مارکو گریگوریان هنرمند ارمنی و از پیشروان هنر مدرن ایران است که در سینما هم فعالیت‌هایی داشته است. این فیلم در دل گفتگو با هنرمندانی چون آیدین آغداشلو و دوستان گریگوریان مثل رضا بانگیز، تلاش می‌کند شناختی از او ایجاد کند.

عوامل تولید این مستند ۶۰ دقیقه‌ای عبارتند از تصویر، تحقیق و کارگردانی: حمیدرضا زینالی، صدابرداری: گودرز بهزادی، تدوین: ایمان روستایی و امین جلیلی، صداگذاری: ایمان روستایی، گویندگی: کیوان صادقی یگانه، عکاسی و طراحی تیتراژ: ماندانا خمامی، با حمایت مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی.

عموم علاقمندان جهت تماشای فیلم مستند «مثل سایه، مثل خیال» و شرکت در جلسه نقد و بررسی آن می‌توانند از ساعت ۱۷:۳۰ عصر دوشنبه (۱۴ مرداد) به کانون فیلم «سینماحقیقت» واقع در خیابان سهروردی شمالی، میدان شهید قندی، شماره ۱۵، مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی مراجعه نمایند.