نکوداشت هنرمند پیشکسوت تئاتر و سینما در مشهد

رییس هیات مدیره انجمن تهیه کنندگان فیلم بلند مشهد از برگزاری آیین نکوداشت استاد "مهدی صباغی" هنرمند پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون خراسان رضوی خبر داد.

مرتضی اسکافی روز شنبه به خبرنگار سینما خراسان در این باره گفت: انجمن تهیه کنندگان فیلم بلند مشهد با همکاری حوزه هنری خراسان رضوی آیین نکوداشت هنرمند پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون، استاد مهدی صباغی را در مشهد برگزار می کند.

وی بیان کرد: مراسم نکوداشت استاد صباغی ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه سوم بهمن ماه در سالن شماره ۲ پردیس سینمایی هویزه مشهد با حضور استاد مهدی صباغی و هنرمندان تئاتر و سینما و مسوولان استانی برگزار می شود.

رییس هیات مدیره انجمن تهیه کنندگان فیلم بلند مشهد گفت: در این آیین فیلم داستانی “خیابان ارگ” با بازی مهدی صباغی، حسین طاهری و شقایق رهبری نیز به نمایش درمی آید.

در خلاصه فیلم سینمایی خیابان ارگ آمده است: آقای مجیدی معلم بازنشسته ای است که به دلیل علاقه زیاد به فیلم، مجموعه بزرگی از فیلم های معروف تاریخ سینمای جهان و ایران را در خانه خود دارد. در همسایگی خانه آقای مجیدی، خانواده ای زندگی میکنند که دختر خانواده به نام لادن امینی فیروز آبادی، شاگرد آقای مجیدی در دوران راهنمایی بوده است، پدر لادن دچاره بیماری فراموشی شده و او نیز به فیلم علاقه زیادی دارد که دخترش برای سرگرم کردن او از معلم سابقش فیلم به امانت میگیرد. لادن در یک دفتر ثبت کار می کند که …