پوستر تنها فیلم اکشن جشنواره چهلم رونمایی شد

در آستانه اکران فیلم سینمایی «لایه‌های دروغ» به کارگردانی رامین سهراب در سالن اهالی رسانه چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر، از پوستر این فیلم رونمایی شد.

به گزارش روز پنجشنبه سینما خراسان به نقل از ایرنا، فیلم سینمایی لایه‌های دروغ به تهیه‌کنندگی محسن صرافی، رامین سهراب و یونا انروت نخستین فیلم تولید مشترک کشورهای ایران و فنلاند است که در ژانر اکشن حادثه ای تولید شده و امروز چهارشنبه ۱۳ بهمن ماه برای اهالی رسانه در سالن اصلی برج میلاد به نمایش در می‌آید.

نخستین تجربه کارگردانی سهراب و تهیه‌کنندگی صرافی در این اثر سینمایی، تنها فیلم اکشن حاضر در جشنواره فجر چهلم درباره یک آتش‌نشان ایرانی است که دچار مشکلاتی در زندگی خود می‌شود و گرفتار حوادث سختی می‌شود.

عواملی از کشورهای ایران، فنلاند، انگلیس، تایلند، آمریکا و سنگاپور در تولید این فیلم حضور داشته اند. رامین سهراب، جسیکا ولف، نادر فلاح، کامران تفتی، ارسلان قاسمی، مجید سعیدی، ونوس کانلی، میلاد میرزایی در این فیلم جلوی دوربین رفته‌اند.

لایه‌های دروغ با مشارکت بنیاد سینمایی فارابی و شرکت سونرام پروداکشن فنلاند تولید شده و در بخش اصلی چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور دارد.

نهال