پوستر و تیزر «زخم معده» منتشر شد/ سوت ممتدِ مغز انسان معاصر

نمایش «زخم‌ معده» به کارگردانی سجاد دستیار در عمارت نوفل لوشاتو به صحنه می‌رود. دریافت ۱۶ MB به گزارش سینما خراسان، نمایش «زخم معده» به نویسندگی و کارگردانی سجاد دستیار از ۶ بهمن هر شب ساعت ۱۸ در عمارت نوفل لوشاتو به صحنه می‌رود. محمد نیک‌منش، زهره بختیاری و مهری کاظمی در این نمایش به […]


نمایش «زخم‌ معده» به کارگردانی سجاد دستیار در عمارت نوفل لوشاتو به صحنه می‌رود.

دریافت ۱۶ MB

به گزارش سینما خراسان، نمایش «زخم معده» به نویسندگی و کارگردانی سجاد دستیار از ۶ بهمن هر شب ساعت ۱۸ در عمارت نوفل لوشاتو به صحنه می‌رود.

محمد نیک‌منش، زهره بختیاری و مهری کاظمی در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند. در آستانه اجرای این اثر نمایشی پوستر و تیزر آن نیز منتشر شده که نقاشی های این موشن گرافی برعهده ساسان مفتاحی است.

«زخم معده» روایت انسان معاصر و سرگشتگی او در حجم عظیم و سریع وقایع عصر پسامدرن است؛ عصری که عاملیت انسان به حداقل رسیده و بشر به موجودی از خودبیگانه بدل شده که مرزهای بدن خود را هم نمی‌شناسد. انسانی که نمی‌داند این سوت ممتد در مغزش و دردی که می‌کشد از زخم معده است یا جنینی که برساخته‌ شرایط موجود در مغز اوست!

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از دستیارکارگردان: امین رحیمی، مدیر تبلیغات و مشاور رسانه: سحر نراقی، طراح صحنه: حمیدرضا پیشدادیان، طراح لباس: تکتم رسول‌زاده، مدیر صحنه: عرفان حیدری، عوامل صحنه: عرفان شمس، مجید خوبیاری، موسیقی: meredth monk، گرافیست و ۳D max: کارن کاوه‌نژاد، کاوه دشمیر، عکاس: علی افشارفر.

برای تهیه بلیت این نمایش می‌توانید به سایت Tiwall.com مراجعه کنید.