دوره مجازی مهارت‌های نمایشی در کانون پرورش فکری برگزار شد

دوره مجازی مهارت‌های نمایشی در کانون پرورش فکری ویژه برگزیدگان هجدهمین جشنواره هنرهای نمایشی برگزار شد. به گزارش سینما خراسان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، دوره مهارت‌آموزی ویژه برگزیدگان هجدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری در بخش‌های «نمایش صحنه‌ای» و «نمایش کتابخانه‌ای» به شکل مجازی برگزار شد. سامی […]


دوره مجازی مهارت‌های نمایشی در کانون پرورش فکری ویژه برگزیدگان هجدهمین جشنواره هنرهای نمایشی برگزار شد.

به گزارش سینما خراسان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، دوره مهارت‌آموزی ویژه برگزیدگان هجدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری در بخش‌های «نمایش صحنه‌ای» و «نمایش کتابخانه‌ای» به شکل مجازی برگزار شد.

سامی صالحی‌ثابت و علیرضا آقایی مدرسان این دوره در بخش «صحنه‌ای» به مشاوره کارگردانی، بازیگری و انتخاب سبک بازیگری و همچنین انتخاب نمایشنامه و مشخصه‌های تئاتر کودک و نوجوان پرداختند و سپس آثار برگزیده در جشنواره مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

همچنین فرزاد زیدی‌نژاد مدرس بخش نمایش «کتابخانه‌ای»، مباحثی همچون مفاهیم و نحوه شکل‌گیری نمایش کتابخانه‌ای، نقش آن در پرورش فکر و خلاقیت اعضا و شیوه‌های مختلف این نوع نمایش را مطرح کرد و در ادامه آثار برگزیده جشنواره در این بخش نیز مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

در این دوره‌های آموزشی ۱۷۰ نفر از اعضا و مربیان برگزیده در هجدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و نمایندگان انجمن نمایش استان‌های سراسر کشور حضور داشتند.

دوره‌ مهارت‌آموزی ‌در روزهای ۲، ۸ و ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ به صورت مجازی برگزار شد.