ادامه حضور در رویدادهای خارجی/ از آثار هنرمندان استقبال می شود

مدیرعامل موسسه فرهنگی هنری تذهیب بیان کرد آثار هنرمندان جوان ایرانی در رویدادهای بین المللی مورد استقبال قرار می گیرد. به گزارش سینما خراسان به نقل از مؤسسه فرهنگی هنری تذهیب، هنرمندان مؤسسه فرهنگی هنری تذهیب در روزهای پایانی سال ۱۳۹۷ در سالن مجموعه فرهنگی پیام حضور پیدا کرده و مدارک شرکت در آرت‌فرهای بین […]


مدیرعامل موسسه فرهنگی هنری تذهیب بیان کرد آثار هنرمندان جوان ایرانی در رویدادهای بین المللی مورد استقبال قرار می گیرد.

به گزارش سینما خراسان به نقل از مؤسسه فرهنگی هنری تذهیب، هنرمندان مؤسسه فرهنگی هنری تذهیب در روزهای پایانی سال ۱۳۹۷ در سالن مجموعه فرهنگی پیام حضور پیدا کرده و مدارک شرکت در آرت‌فرهای بین المللی را دریافت کردند.

فرزین پیروزپی مدیرعامل این مؤسسه در بخشی از سخنان خود گفت: حضور هنرمندان و آثار نقاشی ایرانی در این رویدادهای بین المللی نه تنها هنرمندان را با تحولات هنری دیگر کشورها آشنا می‌کند، بلکه باعث می‌شود مجموعه داران بین المللی که به دنبال استعدادهای هنری درخشان و خرید آثار ارزنده هستند با آثار نقاشی نسل کنونی هنرمندانمان آشنا شوند.

وی ادامه داد: در رویداد هنری «جنوا» که ما به اتفاق ۶ نفر از هنرمندان حضور داشتیم آثار نقاشی هنرمندان جوان ما در کنار آثار بزرگان هنرهای تجسمی از جمله اندی وارهول، مارک شاگال، آرماندو فرناندز و دیگر بزرگان نقاشی جهان، در یک سالن روی دیوار قرار گرفتند.

پیروزپی تاکید کرد: در شب افتتاح این آرت فر اولین اثری که به فروش رسید اثر ژیلا عبادی هنرمند جوان و دانشجوی رشته نقاشی در دانشگاه هنر و معماری بود و این موفقیت ارزنده‌ای برای پاویون ما بود.

مدیرعامل مؤسسه فرهنگی هنری تذهیب در پایان گفت: ما در تلاش هستیم که بتوانیم در این رویدادهای بین المللی آثار هنرمندان خود را که نمونه‌ای از پیشرفت‌های هنری نسل کنونی کشور است در عرصه‌های بین الملل به نمایش بگذاریم تا در این بازارهای جهانی جایی برای آثار هنرمندان ایرانی به دست آوریم.

در بخشی از این مراسم غلامرضا نامی مدارک هنرمندانی را که آثارشان به بخش مسابقات آرت فرهای بین‌المللی راه یافته بود، به آنها اهدا کرد.

ژاله نوذری، زینت پارسا، حنانه نیک سیرت، ژینوس شهیدی، ژیلا عبادی و حسنا احمد آخوندی هنرمندانی بودند که در سال ۱۳۹۷ آثارشان به آرت‌فرهای بین‌المللی راه پیدا کرده بود.

در این گردهمایی علاوه بر هنرمندان مؤسسه فرهنگی هنری تذهیب هنرمندان مؤسسه ققنوس نیز حضور داشتند.