اعلام نتایج مرحله اول داوری جشنواره تئاتر تجربی «مختص»

نتایج مرحله اول داوری نخستین دوره جشنواره تئاتر تجربی «مختص» اعلام شد. به گزارش سینما خراسان به نقل از روابط عمومی جشنواره، نخستین دوره جشنواره تئاتر تجربی «مختص» با دبیری علی حجی در ۲ بخش «ایده هایی برای ارتکابِ اجرا» و «پنل گفتگو پیرامون هنرهای اجرایی معاصر» برگزار می شود. در بخش «ایده هایی برای […]


نتایج مرحله اول داوری نخستین دوره جشنواره تئاتر تجربی «مختص» اعلام شد.

به گزارش سینما خراسان به نقل از روابط عمومی جشنواره، نخستین دوره جشنواره تئاتر تجربی «مختص» با دبیری علی حجی در ۲ بخش «ایده هایی برای ارتکابِ اجرا» و «پنل گفتگو پیرامون هنرهای اجرایی معاصر» برگزار می شود.

در بخش «ایده هایی برای ارتکابِ اجرا» تعداد ۱۵۲ اثر از هنرمندان سراسر کشور از طریق راه های ارتباطی اعلام شده به دبیرخانه ارسال شده است.

از بین این آثار، تعداد ۱۲۷ اثر براساس نکات اعلام شده در متن فراخوان شرایط لازم جهت ورود به مرحله اول داوری را دارا بودند که پس از بررسی دقیق این آثار توسط علی اصغر دشتی، محمد منعم و آزاده شاهمیری به عنوان هیات داوران مرحله اول با همراهی علی حجی دبیر این جشنواره طی جلسه ای که به صورت ویدئو کنفرانس تشکیل شد پس از بحث و تبادل نظر تعداد ۴۰ اثر برای ورود به مرحله دوم داوری به دبیرخانه جشنواره معرفی شدند.

نتایج داوری مرحله اول نخستین دوره جشنواره تئاتر تجربی «مختص» را اینجا ببینید.